-

Hoi! Ik had dit ook, nooit last van bloedingen gehad. Bij de 20 weken echo was het nog steeds zo en bij 30 weken nog een keer een echo gehad en toen was hij 'opgetrokken'!
 
Ik had met mijn 1e precies hetzelfde. Vanaf 24 continu bloedingen en dus in en uit ziekenhuis. Moest zwz altijd 24 uur blijven en volledig bedrust. De angst was bij de artsen dat onze kleine geboren zou worden voor 32 weken of dat de placenta los zou raken. Verder heb ik er geen lasr van gehad behalve dat het eerste half uur dan spannend is omdat dan met onderzoeken gekeken moet worden of er dan niks is met de kleine en je met alleen bedrust het weer red. Hij is uiteindelijk met 35 weken geboren wat op zich super mooi is. Ben in totaal 11 x opgenomen geweest en de laatste x is hij dus geboren en moest ik zelf nog blijven omdat veel bloedverlies had net als de andere keren maar nu had ik natuurlijk ook een bevalling gehad. Wel natuurlijk bevallen. Gelukkig. Heel veel succes en probeer er wel van te genieten. Wel gelijk bellen bij bloedverlies naar je vk
 
Terug
Bovenaan