-

Ik ben 25 heb nu zoontje van 1 met geld gaat prima we hebben niet zo grote inkomen maar we kunnen alles ik studeer ook thuis studie onderwijs assistenten dit gaat prima. Mij man werk fulltime ik werk wanneer het uitkomt en nu vooral thuis werk ik
Het is niet onmogelijk en wij gaan in augustus voor de 2 de
 
Dankje voor je reactie! Denk je dat het samenwonen helpt? Mijn partner en ik wonen niet samen. Hij woont 50 minuten rijden van mij vandaan. We hebben het wel over samenwonen maar hij wilt wachten tot ik mijn studie af heb gemaakt. Hij woont namelijk in Den Bosch en ik studeer in Utrecht en werk in Amersfoort. Mijn werk betaalt mijn studie dus voor de komende 3 jaar als alles goed gaat zit ik nog goed.
 
Je kan eerst proef samen wonen en zelf je kind opvoeden dat zak ik doen kijken wat helpt daar in dus ik bedoel te zeggen laat hem zelf paar x heen weer reizen en 1 week bij je zijn ofzo als j kindje Ier is misschien lukt samen wonen nu wel maar met een kindje is dat heel anders snapje wat ik bedoel
 
Het is natuurlijk jouw keuze, maar als ik in dezelfde situatie zou zitten zou ik het kindje laten komen. Je beseft pas wat voor groot geschenk een kind is op het moment dat je het kindje in je armen hebt. Van het ene op het andere moment heb je de mooiste titel die er bestaat: mama. Een klein mensje dat op jou lijkt. Ik hoor vaak van mensen dat het moment niet geschikt is. Maar er is nooit een geschikt moment om met kinderen te beginnen, omdat je altijd dingen zult moeten laten. Daarnaast weet je niet hoe vaak je nog zwanger raakt. Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar een zwangerschap is super bijzonder.