...

Klachten die je beschrijft kqn ook gewoon hormonen zijn dat je ongesteld gaat worden. Wacht rustig af. Je cyclus kan zo in de war zijn dat t soms maanden duurt voor t weer normaal is.
Dan heb je geen 1 maand als vergelijking.

Negatieve test is toch echt dat je niet zwanger bent

Kan inderdaad ontpillen zijn, ook na kort gebruik. Maar je zou bijvoorbeeld elke week een test kunnen doen als je het niet weet. Slik je foliumzuur? 
Heb je je eisprong gevoeld? Dat je echt zeker weet dat die is geweest? Dan zou je 2 weken later kunnen testen.. 
Maar ik dacht als je de pil 3 weken nam dat je dan geen eisprong kreeg. Geen ervaring mee zelf.
  En echt niet alle normale cyclussen zijn 28 dagen. Dus ook daar zit je mee want dat weet je niet nu.   & Een test voor je nod heeft ook echt lang niet altijd zin ;)
Sterkte!

Ah, dan zou ik dinsdag nog een testje proberen te doen. Na je nod is de kans op een streep als je zwanger bent echt groter dan ervoor :)

Wacht het nog even af. Ik heb ook maar kort de pil geslikt tussen mijn zwangerschappen in, maar moest evenwel 2 maanden ontpillen. Dat zegt niks over jou overigens. Maar als je je eisprong denkt te hebben gevoeld, zou je vanaf 2 weken erna positief kunnen testen. Je klachten zou ik niet teveel op leunen, hoe meer je daarop focust, hoe meer er lijkt te zijn.. succes :)

Terug
Bovenaan