.

Ik herken het niet, maar ik zou het zeker aangeven bij je kraamhulp en/of verloskundige.
Hebben ze daar nog niet naar gevraagd?
En het belangrijkste is dat je niet uitdroogt, dus heel veel drinken.

Ik heb dit ook gehad. Weet nog steeds niet wat de oorzaak was. Ik heb gedacht omdat het hele lichaam van slag is na de bevalling?
Was na enkele dagen wel vanzelf over. Goed blijven drinken inderdaad. En heb zelf toen wat meer wit brood gegeten.

Hier ook. Met de 1e geen probleem en met de 2e onder de douche ineens explosie waar je niks aan kan doen. Ik denk ook dat hormonaal is. Je darmen worden aan de kant gedrukt en dan ineens hebben ze weer ruimte dus denk dat dat er ook mee te maken heeft

Ik heb dat na de eerste ook gehad. Had dochterlief aan de borst en kreeg haar niet zo snel los, alles eronder.. achteraf kan ik er heel hard om lachen maar toen vond ik het vreselijk. Hoort erbij, ik denk dat je blij mag zijn dat je geen harde ontlasting hebt ?

Ik had het ook bij de eerste. Op dag 3 dat het inderdaad als water eruit kwam en het had ook een donkergroene kleur terwijl ik geen groene groente had gegeten. Mijn kraamhulp schrok er niet van. Je darmen zijn maandenlang aan de kant gedrukt en moeten hun plek weer een beetje terugvinden. Bij de tweede alleen heel veel krampen gehad, alsof ik weer moest bevallen. Alles is na 2 dagen over gegaan.

Hey hey.
Hier bevallen op 22 April... en ook hier was de ontlasting net water .... mijn kraamverzorgster zei ons ook wel dat dit heel normaal is je lichaam neemt afscheid van alle extra vocht in je lichaam en dit gaat ook via de ontlasting helaas... hier brak de hel los toen ik stond te douchen en nou er was geen houden meer aan... wat zeg ik .. ik voelde het niet eens aankomen.

Geniet van de kleine en succes met je herstel ?

Super bedankt!!
Ik heb nu een paar dagen heel licht verteerbaar gegeten en vandaag weer normale ontlasting. Wel nog geregeld wat buikpijn..

Mijn kraam en vk vonden t extreem vandaar dat ik me zorgen maakte. Mijn nuchtere moeder vond t helemaal niet gek...
Tis vooral erg genant... zeker als je te laat bent voor de wc... niet meer aan terug denken haha

Terug
Bovenaan