.

Wat vervelend dat je je zo voelt xxx.
Het lijkt mij goed om te bedenken dat je hormonen flink met je aan de haal kunnen gaan. Dat gaf mij na de geboorte iig wat rust toen ik me slecht voelde.
Die gedachten hoef je dus niet letterlijk te nemen. Laat ze komen en gaan en weet dat de gedachten hormonaal zijn en niet van jou.
Hoop dat dat iets helpt. Maar sowieso goed dat je aan de bel hebt getrokken!
Sterkte hoor!!!

Hey,

Wat rot zeg :(
Ik herken het gevoel van stress, daardoor heb ik een hoge pols. Hartkloppingen kunnen ook gewoon een kwaaltje zijn (heb ik begrepen tenminste).
Mijn verloskundige zei :"ontspan!". Neem een zwangerschapsmassage en doe dingen waar je blij van wordt in een rustig tempo. En ga elke middag even rusten.
Bij mij heeft dat enorm geholpen. Ik ben nu ruim 35 weken zwanger.
Hoe lang moet jij nog? Als die gevoelens aanhouden zou ik iemand zoeken (al dan niet professioneel) om mee te praten.

Sterkte!!

[quote quote=10446876]Wat vervelend dat je je zo voelt xxx. Het lijkt mij goed om te bedenken dat je hormonen flink met je aan de haal kunnen gaan. Dat gaf mij na de geboorte iig wat rust toen ik me slecht voelde. Die gedachten hoef je dus niet letterlijk te nemen. Laat ze komen en gaan en weet dat de gedachten hormonaal zijn en niet van jou.Hoop dat dat iets helpt. Maar sowieso goed dat je aan de bel hebt getrokken!Sterkte hoor!!![/quote]
Jaa klopt, het lijken een beetje dwanggedachten, dat ik bijvoorbeeld denk ik hou van mijn kindje en dan zeg ik in mijn hoofd het tegenovergestelde. Heeeel raar en vervelend maar ik zeg dingen die ik niet meen. En dan blijf ii er heeel erg in hangen... en elke keer als ik dan aan me moppie denk voel ik me rot ofzo... bedankt voor je reactie❤️

[quote quote=10446880]Hey, Wat rot zeg ? Ik herken het gevoel van stress, daardoor heb ik een hoge pols. Hartkloppingen kunnen ook gewoon een kwaaltje zijn (heb ik begrepen tenminste).Mijn verloskundige zei :”ontspan!”. Neem een zwangerschapsmassage en doe dingen waar je blij van wordt in een rustig tempo. En ga elke middag even rusten. Bij mij heeft dat enorm geholpen. Ik ben nu ruim 35 weken zwanger. Hoe lang moet jij nog? Als die gevoelens aanhouden zou ik iemand zoeken (al dan niet professioneel) om mee te praten. Sterkte!![/quote]
Jaaa ik heb geen hoge pols maar voel hem wel enorm kloppen in mijn hals... ontspannen lukt ook gewoon niet zoo stom.. ik ben pas 16 weken dus moet nog wel even? bedankt voor je tips! En een fijne zwangerschap nog, laatste loodjes!☺️

Terug
Bovenaan