..

Heb ik bij beide zwangerschappen ook gehad en beide keren was de placenta met 34 weken netjes opgeschoven. Dat gebeurt in 95% van de gevallen gewoon netjes omdat de baarmoeder groeit. Ik heb me er nooit een moment druk om gemaakt. Je hebt het toch niet in de hand. Anders wordt het een keizersnede, nouja dan is dat maar zo.

Overigens werd mijn 2e bevalling alsnog een keizersnede omdat ze op die echo van 34 weken zagen dat ze in stuit lag en ze is niet meer gedraaid. Dus dat kan ook nog. Placenta lag goed, maar alsnog een keizersnede om een andere reden. Zulke dingen heb je toch niet in de hand ;)
 
Ik had het ook en bij schoof die met 34 weken pas op. Vanaf 24 weken continu in ziekenhuis gelegen door de bloedingen. Ik moest zelfs naar academisch omdat ze bang waren dat zelfs voor 32 weken geboren zou worden en misschien zelfs helemaal fout zou gaan. Maar uiteindelijk wel netjes opgeschoven naar 2 cm ongeveer zodat ik gewoon kon bevallen. Wel al met 35 weken maar gelukkig wel goed gegaan. Mocht zelfs niks meer doen. Maar dan ook niks meer doen. Keizersnede krijg je alleen als ie echt voor de uitgang ligt of niet ver genoeg opgeschoven is.
 
[quote quote=10476078]

Jeetje dat klinkt wel erg heftig. Ik heb gelukkig nog nooit een echte bloeding gehad. Hoogstens een mini beetje en zelfs dat was de vraag of dat nou van de voor of achterkant kwam.
[/quote]

Was ook erg heftig. Na de 1e x zeker iedere 2 liter verloren vandaar de angst voor moeder en kind. Tijdens me bevalling ook veel bloed verloren. Toen placenta eruit kwam was die al half verrot. Ze snapten niet dat ie t zo lang heeft gered binnen in me buik. Ma goede afloop. Nu is ie alweer 2.5 jaar
 
Ik had dit ook.. ik heb nergens rekening mee gehouden en gewoon alles gedaan.. geen bloedingen gehad en de placenta lag uiteindelijk 5cm van de uitgang dus ben gewoon vaginaal bevallen.
Was er ook bang voor maar vaak schuift hij nog op.
 
Terug
Bovenaan