Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@dikkertjedap de vk kwam langs en me baarmoeder mond is echt al goed aan verstrijken. En ben toen voor minder leven naar ziekenhuis gestuurd voor een extra ctg en die was goed . En nog een echo gemaakt daar was de baby wel beetje klein maar omdat zei niet heel goed kon. Krijg ik er nog een door een echoscopist deze week. En mijn urine is gelijk gecheckt dus ik hoor vandaag meer. Wel spannend hoor ik voel nog steeds heel veel kramp dus ik hoop het gewoon snel komt
Ja hopelijk ook idd en is de urine schoon! Mocht je urine niet schoon zijn, vraag dan wel even na of ze deze op kweek zetten om evt. Een GBS bacterie uit te kunnen sluiten.
@dikkertjedap mijn urine heb ik nog niks overgehoort moet ik morgen gelijk navragen. Dat hebben ze bij de dokter ook wel eens gedaan maar neem aan ze dat wel weten in ziekenhuis. Ik heb vandaag weer hoop krampen. Ik ben benieuwd