....

Bij mijn 2e zwangerschap ben ik met 41 week en 4 dagen gestript had gelijk de hele dag harde buiken maar geen bloedverlies en de ochtend erna om 4 uur begonnen de weeën en is die 7 uur later geboren had voor zover ik weet wel een zachte baarmoedermond maar geen ontsluiting volgens mij ik zou het zo weer doen

Ik was met 40+6 gestript. Die dag voelde wat anders dan anders, kan het niet echt goed beschrijven. En 's nachts waren de weeën begonnen en met 41 weken kwam onze zoon.

Hoihoi
Ik was gestript bij mijn 1e kindje met 38.4  uiteindelijk is mijn zoontje met 38.6 geboren na één bevalling van 17 uur. 
Dus de dag erna begon het bij mij al en had het dus wel effect.
Toen ze gingen strippen had ik 2 cm ontsluiting. 
Succes hopelijk doet het ook iets bij jou !

Ik ben met 40+2 gestript bij ook 1 cm ontsluiting, deed niks. Met 40+6 nogmaals, deed helaas ook niks – wel wat lichte krampen maar dat stopte na een paar uur (alleen beide keren bloedverlies, maar dat is vrij normaal). 1,5 dag later begon het uiteindelijk spontaan ?

Succes!!

Bij m’n 2e zwangerschap ben ik met 39 + 4 dagen gestript, de eerste keer heeft dit de bevalling niet opgewekt, uiteindelijk ben ik met 40 weken nogmaals gestript en zijn de weeën ‘s nachts rond 3 uur begonnen en is ons zoontje om 05:15 geboren! Heb trouwens bijna niks van de weeën gemerkt, op het moment dat de verloskundige kwam zat ik al op 10cm ontsluiting!

2 keer gestript in week 40.
Na de 2e keer kwam de bevalling paar uur later op gang en ging het vrij snel. Binnen 3 uurtjes mijn kindje in mijn armen.
Succes!

Met 40+3 gestript met 2cm, behalve harde buiken deed het niks. Met 40+5 wederom gestript 3cm en die avond slijmprop verloren. Uiteindelijk ingeleid met 41+1 op eigen verzoek.

Hopelijk doet het wel iets voor jou, succes!

Terug
Bovenaan