.

Ik denk dat het 90% betrouwbaar is als een vk dat doet. Zelf kan je je nog makkelijk vergissen. Ik zou me er geen zorgen over maken, je kunt het nog heel goed fout hebben.
 
Ik vind de nub toch echt gokken ook bij 13 weken. Bij ons klopte de nub alle keren niet in verglijking met de 20 weken echo. 20 weken echo klopte wel met het uit eindelijk geboren geslacht
 
Wij hebben hetzelfde gedaan. We dachten allebei een jongetje gezien te hebben. Mn zwangerschap was ook redelijk vergelijkbaar met de eerste. Maar er ligt nu een meisje op mn buik te slapen. Zelfs na de geboorte, de navelstreng lag tussen haar beentjes, dachten we nog dat het een jongetje was ;-) de verloskundige zei toen dat we nog maar een keer moesten kijken! Dus ga er echt niet teveel vanuit dat je gelijk hebt!
 
Je kan je zeeeer zeker vergissen hoor, ga er niet vanuit dat het nu HET geslacht wordt wat jij denkt te hebben gezien...

Wij hebben 2 dochters, wilden bij allebei ook het geslacht niet weten tot de geboorte. Maar de 2e lag in stuit en we hebben heel wat extra liggings-echo's gehad. Op twee va die echo's hebben zowel mijn man als ik een piemeltje gezien. We wisten het allebei zeker en hadden het los van elkaar gezien. Op de terugweg in de auto biechten we het tegelijkertijd aan elkaar op: het wordt een jongetje he...
We waren er écht van overtuigd.

Tot de geboorte... een meisje!!! Ik was zoooo verbaasd!! We hadden dus helemaal geen piemeltje gezien, maar toch dachten we het écht allebei gezien te hebben.

Weet je, je weet niks 100% zeker! Laat het lis en wacht het af. En echt, zowel jongetje als meisje, t is beiden goed en zo leuk!!

Ik ben nu zwanger van een 3e kindje. En t blijft weer een verrassing wat het geslacht wordt. Drie meiden? Fantastisch!! Een jongetje? Ook heerlijk na 2 meiden!
 
Terug
Bovenaan