Je hebt ontelbaar verschillende soorten brood en graag producten, ook in leuke vormpjes en lekkere smaakjes, broodpoppetjes om zelf af te bakken bijv, croissantje, bruine- witte- musli- of rozijnen bol. En ga zo maar door, een likje jam van zonnatura zonder suiker of wat appelstroop kan het ook wat lekkerder maken.
Zelf ben ik verder van mening dat brood, deeg producten, crackers maiswafel en de hele mikmak totaal niet het belangrijkste is. Als je bedenk dat back to nature dit niet aan de struiken groeit of in de rivier zwemt.
Geen brood oid eten vind ik niks om je zorgen over te maken, eiwitten, groente, fruit en calcium is het belangrijkste.
Wij eten ook vaak een gebakken visje, omelet, avocado salade als lunch ipv brood. Ik vind dit gezonder. Het is ook echt iets typisch Nederlands al dat brood 2 maal daags, als je in het buitenland gaat kijken worden er vaak heel andere dingen als ontbijt en lunch gegeten.
En daarnaast zal het ongetwijfeld zo'n fase zijn 3n eet ze straks lekker gewoon een broodje mee ?
Succes mama