....

Klinkt alsof het een gewone menstruatie na bevalling is. Ontzwangere is ook zon beetje 9 maanden he. Al die tijd doet je lichaam nog erg raar. Bij mijn 1e had ik na ruim 1 jaar alles weer ongeveer onder controle dat ik dacht he dit lijkt weer op mezelf ook al was ook meteen weer aan de pil. En bij de 2e was ik na maand of 5 weer ongeveer mezelf. Ook daar gelijk weer aan de pil gegaan. Ik was nu bij de 2e en nu bij mijn 3e ook gelijk zwanger.

Denk dat je gewoon ant ontzwangere bent en er zijn veel dames die na de 3e of 4e cyclus nog best wel stolsels hebben dus schrik daar niet van. Bij twijfel heb je altijd je ha.
 
Ik denk dat je met de borstvoedingspil de minipil (Cerazette of Desogestrel) bedoelt? Deze slik je continue door, dus zonder stopweek, waarbij je tussendoor bloedverlies kan hebben, eigenlijk precies zoals jij beschrijft. 
Het is aan de andere kant wel zo dat je deze erg strikt op tijd moet innemen, meer nog dan bij de 'normale' anticonceptiepil. Het zou dus kunnen dat hij deze maand niet goed gewerkt heeft. Dan zou het dus kunnen dat je zwanger bent, maar het is denk ik afhankelijk van wanneer je de pil precies vergeten bent wanneer je dan het beste kan testen( dat kan ik niet zo goed opmaken uit je verhaal?)
 
Terug
Bovenaan