10DPO negatief: kans voorbij?

<p><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">In oktober heb ik helaas een miskraam op moeten wekken. Uiteindelijk 11 november voor het eerst weer ongesteld geworden. Toen 4 december weer (korte cyclus van 24 dagen toen). Op 18 en 19 december had ik een positieve ovulatie test. Ik heb gisteren (29 december) getest want ik vermoedde dat ik rond de 10 DPO zat. Helaas omo wit. Is mijn kans nu voorbij? Ik heb ook geen idee wanneer mijn NOD is door de miskraam en korte cyclus hiervoor..</span></p>
 
Nee, zeker niet zelfs onder de ware testjunkies die veel te vroeg beginnen met testen met supergevoelige tests enzo test nog 34% van de zwangere vrouwen negatief op 10 dpo, op 14 dpo (typische NOD voor de gemiddelde vrouw) is dat nog ruim 8% van de zwangere vrouwen en op 18 dpo nog steeds ongeveer 4% (volgens countdown to pregnancy). Ik ken zelfs iemand die met 2 weken overtijd pas met een bloedtest bevestigd kreeg dat ze wel echt zwanger was (en de termijn klopte gewoon met wat ze dacht) omdat de zwangerschapstesten negatief bleven.
Gewoon even een paar dagen afwachten en als je niet ongesteld wordt nog een keer testen (evt morgen nog een keer ivm eventueel drinken bij de jaarwisseling). 
 
Terug
Bovenaan