Hoi Natasja
Wat leuk dat je daar aan denkt!!
We hebben vrijdag echt een geweldige dag gehad! Werkelijk alles was perfect. Het weer zat ook enorm mee, het zonnetje heeft de hele dag geschenen en het ging pas 's-avonds regenen toen we aan het diner zaten.
Het begon al met mijn jurk.. ik droomde mijn hele leven al van de ultieme prinses-voor-één-dag jurk, en dat was dus helemaal gelukt. Iedereen (en vooral mijn man natuurlijk) was onder de indruk van mijn prinsessenjurk. Toen we naar buiten gingen kwamen allemaal buurtkindjes kijken die zeiden: 'kijk mama, een prinses!!' :-D :-D Het was een jurk van ivoorkleurig kant met boven een halter sluiting. Onder mijn borst zat een bruin fluwelen band die uitliep over mijn (lange!) sleep. Vooraan zat op de band een soort bloem van kraaltjes en kant en van datzelfde materiaal had ik ook een polsband laten maken. Echt een waanzinnig mooi geheel... (jammer dat je nog steeds geen foto's kan uploaden op dit forum)
In mijn haar had ik (uiteraard) een tiara, en verder gewoon mooi los met krullen.
Vanuit huis werden wij + ouders met een limo opgehaald en naar Hotel New York gereden. Daar stonden alle gasten ons al op te wachten om de rode loper heen. In de Balzaal van het hotel werd de plechtigheid voltrokken (ik krijg alweer kippenvel terwijl ik het schrijf) waar onze ceremoniemeester als verrassing een zangeres had ingehuurd die de nummers zong die we hadden uitgekozen voor tijdens het tekenen van de stukken en het weglopen. Natuurlijk gaf ons kleine manneke de ringen aan
Na de plechtigheid hebben we buiten in het zonnetje de foto's gemaakt en daarna zijn we naar de tramhalte bij het luxor gewandeld waar een historische tram op ons stond te wachten (uiteraard versierd). In de tram kregen alle gasten een mini bruidstaartje en een flesje champagne, en heeft mijn vader door de microfoon een toast uitgebracht. Vervolgens bracht de tram alle gasten naar Blijdorp, waar we de receptie hadden in de Haaienzaal van het oceanium.Ook dat was weer super leuk. Alles kindjes stonden met hun neus tegen het glas gedrukt om de haaien voorbij te zien zwemmen (en ook in Blijdorp natuurlijk weer allemaal kindjes die achter me aan renden omdat ze de prinses wilden zien ;-)
Na de receptie zijn alle gasten weer terug gebracht naar Hotel New York met de tram en zijn wij + ouders, broer/zus en getuigen nog heerlijk luxe uit eten geweest bij ons lievelingsrestaurant.
Daarna gingen mijn man en ik naar een schitterend mooie bruidssuite van een klein hotel in de buurt, waar we met champagne en huisgemaakte bonbons in het bubbelbad de dag nog eens rustig door konden nemen.
Nu zijn we even rustig een dagje thuis, om morgenochtend naar Barcelona te vliegen voor een weekje. Oma komt in ons huis om op Noah te passen.
Ik denk dat we hem best zullen missen, maar ik verheug me ook ENORM op een weekje samen. Lekker nog even dat romantische en speciale gevoel vast houden
(en dat gaat toch wat lastiger met om 6 uur 's-ochtends een springende dreumes tussen je in op bed)
Nou, tot zover de "korte" samenvatting
Echt leuk om het zo weer op te schrijven... met recht één van de mooiste dagen van ons leven
X 10e