10x per nacht wakker !

<p>Helppp onze dochter heeft wat nieuws en wat niet echt tof is ! Ze word sinds drie dagen echt ongeveer elke 45 minuten huilend wakker maar het is vooral in haar slaap ze is bijna 2 jaar en ze heeft ook al een paar dagen steeds wat koorts iemand ervaring ermee ? En wat eraan te doen is ? Het zal wellicht een fase zijn maar hij is behoorlijk slopend want ze is ook nog eens voor 6en klaar om de dag te starten. S middags slapen doet ze ook opeens veel korter dan normaal.</p><p>Ik ben benieuwd !!! </p>
 
Nou dat laat ze heel slecht toe dat ik dat mag checken.. normaal had ze niet echt last van door komende tanden maar dat zegt denk ik niks ?
Maar als het pijn is zou een zetpil moeten helpen toch?
Nu ook alweer 6x bij der geweest
 
Hi, zoontje van 17 maanden heeft dit al 3 weken nu.. begon met koorts, luieruitslag en nu doorkomende tanden. Gebruik idd zetpillen en dentinox. Of warmte? Wat heeft ze aan? Gister zoontje aangekleed met een lange dunne romper en beentjes bloot, dunne slaapzak. Werd elke uur wakker heel warm en zweterig.. vandaag alleen korte romper en korte mouw slaapzak,  nog niet wakker geworden. 
 
Hier indd ook heel erg zweten ! 
Ze had een romper aan met korte mouwen en een zomerslaapzak. Het was vannacht ook weet elk half uur tot uur huilen. Pfff! 
Is het elke nacht ook het geval bij jullie en ook zovaak ?
heftig he !?
 
He hoi, aangezien ze ook koorts heeft.. Zou ze last kunnen hebben van een oorontsteking? Aan oortjes zitten? Kunnen ze echt veel last van hebben, doet pijn bij het liggen vanwege de druk op het trommelvlies. 
 
Het waren indd haar oren ! Ben vorige week bij de dokter geweest en haar gehoorgangen waren erg geïrriteerd wat jeuk en pijn heeft kunnen veroorzaken!
 
 
Terug
Bovenaan