Ik zit met een meisje van 11,5 maand die sinds woensdag flink aan het hoesten is en tegelijkertijd komen ook nog tandjes maar waar we het meest mee zitten is dat ze de hele dag maar een klein beetje hoest en 's avonds met bedtijd na een toetje en dus geen laatste fles gaat ze opeens heel hard hoesten en moet ze ook spugen. Dat doet ze nu voor de 3e dag al.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij denken misschien dat het door het toetje komt maar aan de andere kant denken we ook dat het komt omdat ze niet lekker is (geen koorts) maar hoesten en verkouden. Als ze dan aan het huilen is gaat ze meer hoesten en dan moet ze ook na even spugen.
Net had ze dat ook 2 keer en nu lijkt het dat ze slaapt (hopelijk).
Als ik ga kijken naar hoeveel ze eet is het dit schema:
7 uur 120 + 4 melk en 1 schep pap
9 uur slaapt ze 2 uur ofzo
12 uur kwart broodje en 120 + 4 melk
16 uur fruithap van 150 g
18 uur groentehap van 150 g en tijdje erna een yogolino toetje of iets anders
dan half 8 in badje en 8 uur slapen
Vandaag heeft ze in de ochtend 2 uur geslapen en om 3 uur 2 uur geslapen dus heeft geen fruithapje op. Wel gewoon haar groente en half uur erna toetje.
Als iemand dit bekend in de oren klinkt heel graag reacties want wij weten even niet wat we moeten hiermee.
Ondertussen is het nog steeds stil in haar bedje
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij denken misschien dat het door het toetje komt maar aan de andere kant denken we ook dat het komt omdat ze niet lekker is (geen koorts) maar hoesten en verkouden. Als ze dan aan het huilen is gaat ze meer hoesten en dan moet ze ook na even spugen.
Net had ze dat ook 2 keer en nu lijkt het dat ze slaapt (hopelijk).
Als ik ga kijken naar hoeveel ze eet is het dit schema:
7 uur 120 + 4 melk en 1 schep pap
9 uur slaapt ze 2 uur ofzo
12 uur kwart broodje en 120 + 4 melk
16 uur fruithap van 150 g
18 uur groentehap van 150 g en tijdje erna een yogolino toetje of iets anders
dan half 8 in badje en 8 uur slapen
Vandaag heeft ze in de ochtend 2 uur geslapen en om 3 uur 2 uur geslapen dus heeft geen fruithapje op. Wel gewoon haar groente en half uur erna toetje.
Als iemand dit bekend in de oren klinkt heel graag reacties want wij weten even niet wat we moeten hiermee.
Ondertussen is het nog steeds stil in haar bedje