11 dagen en 50 cc per fles??Wie herkent dit

Mijn dochtertje is nu 11 dagen maar drinkt maar 50 cc per fles.Soms 60 of 70 maar dan houd het op.We hebben al een grotere speen geprobeerd maar dan spuugt ze achteraf dus daar schieten we niets mee op.Herkent iemand dit?Ze is wel allert,tevreden plast goed.Help.Is dit erg?Wel meld ze zich perfect om de 3uur

hallo

Mijn dochtertje deed dat ook een behoorlijk tijdje maar nu drinkt ze 200 cc nou ja ze is dan ook alweer bijna 7 maanden.
Ik zou me niet te druk maken met maar 50 cc soms wat meer. Als ze tevreden is genoeg plast dan is het voor haar voldoende. Op een gegeven moment gaat ze van zelf meer drinken en dat merk je snel genoeg. Soms hebben kindjes niet zoveel nodig.

groetjes auriske

Zolang je kindje tevreden is is het toch hartstikke goed!! Vrouwen die borstvoeding geven weten ook niet hoeveel een kindje drinkt... Ik ga 1 keer per week mijn kindje wegen bij het CB en als dat goed is ben ik weer helemaal gerust.. Een kind pakt wat hij/zij nodig heeft en meestal doen ze het daar perfect op, ze is nog maar zo klein en slechts 11 dagen oud, het wordt vanzelf meer wat ze gaat drinken hoor, mijn dochter is nu 8 weken en krijgt ongeveer 160 voeding per keer, hier pakt ze ook maar tussen de 120 en 140 van maar ze groeit als kool en is super tevreden!!

Heel veel succes!

Groetjes Karmen
Mama van Liz 11-07-2007

Terug
Bovenaan