11 dagen knipperende smiley, lange cyclus

<p>Hi meiden,</p><p>Heeft iemand hier ervaring met hetzelfde? Ik merk dat ik mijn situatie graag wil delen. Altijd heb ik een lange cyclus, zo rond de 40 dagen. Ik heb een prachtige dochter gekregen in 2020. Daarna kreeg ik weer een lange cyclus, met -naar later bleek- een korte luteale fase. Dat had ik voor mijn zwangerschap niet. Toen rond de 10/11/12 dagen en nu rond de 8 dagen. Ik ben daarom Tarwekiemolie gaan gebruiken na de eisprong. Die ronde had ik 8 dagen een knipperende smiley en op dag 9 een vaste. De cyclus was weer heel lang. Die ronde raakte ik zwanger. Helaas is dit 14 november een miskraam geworden, ik was 9 weken zwanger. Nu ben ik weer gaan testen en vanaf dag 23 had ik een knipperende smiley. Ik was hartstikke blij, want het vertrouwen in mijn lichaam nam weer een beetje toe: mijn lichaam pakt het weer op! Nu zit ik op dag 33 en heb nog steeds een knipperende smiley, dus al 11 dagen. Kan ik nog een vaste verwachten? Dit zou met de 14 dagen na de eisprong dus een cyclus van rond de 50 dagen of meer gaan worden. Kan dit kwaad? Ik wil door blijven testen omdat ik na de eisprong weer met tarwekiemolie wil beginnen. Pff ik weet het even niet meer.. </p>
 
Hoi,

Ik heb zelf ook ervaring met een lange cyclus. Niet de ervaring met de zo lang knipperende smileys etc.
Ik ervaarde mijn lange cyclus als lastig soms en onzeker. Ik ben toen vrouwenmantel gaan slikken. Bevordert een regelmatige menstruatie en mijn cyclus werd hierdoor minder lang. Voor mij persoonlijk heeft dit geholpen. Ik kan je verder niet helpen dan alleen dit als tip mee te geven.
 
Terug
Bovenaan