11 dagen na bevalling gevoelige onderbuik

<p>10Juli bevallen van een prachtig meisje.</p><p>alleen heb sinds gister een gevoelige onderbuik, echt onderin boven de vagina zeg maar en iets meer aan de rechterkanf. Vandaag naar huisartsenpost geweest, urine was eigenlijks wel schoon, alleen toch een kuur gekregen voor blaasontsteking.</p><p>alleen zit het me niet helemaal lekker.. is dit het wel? Of is het pijn in het bekken? Of baarmoeder? Of heb ik te weinig gerust en is het gewoon geirriteerd? Heb niet veel gerust moet ik eerlijk bekennen omdat ik me goed voelde.</p><p>Als ik lig is er niks aan de hand, maar zo gauw ik opsta word het vervelend. Als ik eenmaal verder loop gaat het wel weer redelijk. Plassen lukt wel, maar maar moet soms even druk zetten en soms wat gevoelig, maar voel geen pijn in plasbuis maar in mijn buik zelf.</p><p>heb ook last van windjes, en heb ook alweer gepoept (dan is het ook gevoelig) en denk dan: zijn het mijn darmen?? </p><p>De antibiotica heeft best wat bijwerkingen zoals diarree lees ik steeds, vandaar dat ik denk: straks neem ik hem voor niks!!?</p><p>Herkent iemand dit na de bevalling?? </p><p>Hoor het graag! :)</p><p> </p>

Je bent pas 11 dagen geleden bevallen... alles is daar nog beetje gevoelig enz... bedoel een bevalling is intens voor je lichaam.. en miss omdat je je al zo snel goed voelt ga je te veel doen..
Ook ik had erg last van me onderbuik gevoelig enz... 4 maart bevallen van zoontje.. pas na 15 dagen voelde ik me wat goed... en ging vanaf toen gelijk weer zware dingen doen ben mezelf goed tegen Gekomen..
( en dan denk je pas ma 15 dagen... dat dacht ik ook... zag sommige al 5 dagen na bevalling buiten lopen.... stiekem jaloers hiji... had een pittige snelle thuisbevalling flinke rugweeen en had al last met me bekken dus vandaar dat bij mij even duurde voor ik even na 15 dagen na buiten kon)

doe rustig aan en denk beetje aan jezelf :) hopelijk ben je er gauw van af.. en gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter 

Heel normaal. Je baarmoeder moet weer in zn oude vorm komen en je lichaam zit nog vol met hormonen. 

Rust blijft belangrijk, dus geniet daar ook lekker van als je baby slaapt ..

Terug
Bovenaan