11 dagen na deca nog niet ong??

ik ben nu al 11 dagen aan het spuiten maar nog niet ong, begin nou wel wat buikpijn te krijgen net of ik ong moet worden maar er komt niks!! helemaal niks....

ik weet niet of dit normaal is, maar de vorige keer was ik echt precies 7 dagen na de deca ong , zoals het hoorde zeiden ze....

ik bel vanmiddag effe op anders, zal je zien ben ik zwanger geraakt en ben ik nu nog aan het spuiten!! hahaha maar ja dan was die buikpijn er nu ook weer niet denk ik dan maar weer....

terwijl ik vriendinnen heb die dachten dat ze ong gingen worden en toch zwanger bleken te zijn....

ik weet het niet meer, ik hoor en zie het allemaal nog wel....

hoe gaat het met jullie meiden...

dikke kus van wendy

Hey Wendy,

Wat vreemd dat het zo lang duurt..Er gaat dan gelijk van alles door je hoofd hè. Ik ben zelf nu aan de pil en heb nu al in 1 maand de 2de doorbraakbloeding, leek mij ook niet helemaal normaal maar in het ziekenhuis zeggen ze er niets van. Ik start de 28ste weer met de Deca. Mijn vriendin werd na 8 dagen pas ongesteld maar ja dat zijn er nog geen 11!

laat even weten wat ze zeiden in het ziekenhuis, ben toch wel benieuwd.

Mo

Hé Wendy,

Wat spannend, ik hoop het zo.
Dus toch weer aan het spuiten? Voor een nieuwe behandeling?
Kop op meid, het gaat gewoon lukken.
Ik hoor weer van je.

Liefs van gré

hey meiden, nou ik ben na 12 dagen alsnog ong geworden!! kon wel eens voorkomen zeiden ze...

nu ben ik weer aan het spuiten met de gonal f   de uitgangs echo zag er goed uit...
woensdag moet ik weer terug... hoop toch wel dat ik dan grote eitjes heb...

ik ben er nu wel heel rustig onder alles, ik heb ook het gevoel zo van ik doe het allemaal maar , dan ben ik er vanaf , heel stom....

ik heb ook echt niet het idee dat ik nog ooit zwanger ga raken?? ik weet niet waar dit allemaal vanaf komt...

maar ja we zien het wel...

alle andere meiden heel veel succes, en we zijn er voor mekaar!!!

en gre, echt te gek dat alles goed is.... en idd we zijn nu met ivf 2   beig maar in onze omgeving weet niemand het!! gewoon rustig alles zelf  doen, als ik zwanger ben horen ze het vanzelf na de echo... hahahaha

geniet van je zwangerschap meid, en ik hoor je weer een keer op msn....

xxx van wendy

Hey Wendy,

Jeetje 12 dagen, maar ja het is toch allemaal goed gegaan..

En ik wilde je even zeggen dat ik jou verhaaltje had kunnen schrijven...zoo herkenbaar. Ik ga nu voor poging 3 en ik heb ook zoiets van ik doe het maar...

Begon al aan mezelf te twijfelen, dacht ik de enige was die zo dacht..

Nou meid, ik begin volgende week aan de Deca. Laten we er maar weer het beste van hopen..Succes!!
Mo

Hoi Wendy,
fijn om te horen dat je toch de moed hebt genomen om het toch weer te gaan probern. En dat je het even geheim houdt, is helemaal niet verkeerd. Ze horen het vanzelf wel als het is gelukt.
Hoop doet leven hè!
je weet hoeveel ik heb gehoopt en de angst had dat het nooit zou gaan lukken. En toch is het gelukt.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en laat je maar lekker gaan als je het even niet meer aan kunt. Je krijgt zoveel hormonen in je lijf, ik snapte ook best dat je even geen zin meer had in alles. Toch weer begonnen, ik kan alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor je.

Tot horens.

Gré

Terug
Bovenaan