11 dagen na NOD negatief

Hi allemaal,

afgelopen 26-01 had ik mijn menstruatie verwacht, echter bleef deze maar uit en dacht ik het zal toch niet...
Op vrijdag 02-02 bloed geprikt HCG was 1.2, na 3 testen allemaal negatief, deze ronde maar opgegeven.
Alleen is het inmiddels 07-02, 12 dagen na NOD, nog steeds niet ongesteld terwijl ik in de afgelopen jaren nooit een maand overgeslagen heb.
Nu had ik gisteravond na het plassen een paar druppels helder rood/roze bloeddruppels op mijn wc papier.

Zou het dan toch kunnen dat ik een verlate eissprong gehad heb en dan gisteravond een innestelingsbloeding?
Kan dit echt slecht loslaten, hoor graag of iemand hier mee bekend is :)

Liefs Loulou
 
Overtijd gaan is een normaal verschijnsel. Ook al was je cyclus voorheen op de dag af regelmatig, een keer afwijken kan altijd en is dus ook gebeurd. Vooral als je met zwanger worden bezig bent, doen hormonen rare dingen met je. Het is lastig maar je zal het toch moeten proberen los te laten. Het is afwachten en wellicht een volgende keer niet zo snel een hcg-test laten doen.
 
De eerste keer dat ik zwanger raakte heb ik ruim 10 dagen later geovuleerd dan waar ik rekening mee had gehouden. Ovulatie kwam (achteraf berekend) dus vlak voor mijn verwachte menstruatie…die vervolgens dus ook uitbleef.

Dit gebeurde terwijl ik al ruime tijd heel regelmatig ongesteld was. Je lichaam is geen klok. Soms loopt het gewoon anders. Enkele keer met een duidelijke reden, bijvoorbeeld omdat je flink ziek bent geweest. En soms weet je het gewoon niet.

Roze van vegen kan start menstruatie zijn.
 
Terug
Bovenaan