11 dagen na NOD, testen negatief

<p>Hoi hoi! </p><p>Ik ben best wat zenuwachtig de afgelopen dagen. Ik ben namelijk 11 dagen overtijd. De testen die ik heb gedaan (action) waren tot nu toe allemaal negatief.  Zou er verschil in kwaliteit zitten?</p><p>Ik heb wel krampjes de hele dag door, maar dit heb ik al dagen. Ik voel me ook helemaal niet anders. Enkel onwijs zere tepels, hierdoor doet soms op mijn buik liggen zelfs pijn. </p><p>Is er iemand die hier ervaring mee heeft, en wat was jouw uitslag toen? </p><p>liefs Soofx </p>
 
Hoelang ben je gestopt met anti conceptie?
Wat is je gemiddelde cyclus?
Ik kan niet uit je verhaal opmaken of je net gestopt bent en je cyclus dus eigenlijk nog onbekend is...
 
Hoi Hoi,
Sinds dec.2017 gestopt met de pil. Direct ontrekkingsbloed-ing gehad en daarna iedere maand een menstruatie. Meestal rond de 28-31 dagen en een uitschieter van 33 dagen. 
Nu nog steeds niet ongesteld. Laatste menstruatie was 29 juni. 
Enorme last van mijn borsten, tepels, duizelingen, hoofdpijn en sinds vandaag de hele dag al last van kramp, maar nog steeds geen menstruatie. 
Vandaag tweede keer deze week een test uitgevoerd maar negatief. Iemand ook ervaring mee?
Ik ga zondag weer een test uitvoeren wanneer die weer negatief is bel ik maandag de huisarts op. 
 
Ik had jou verhaal incl symptomen kunnen schrijven! Ik ben al een half jaar gestopt met pil 5x cyclus van 35/36 dagen gehad. Toen in mei de laatste en tot nu toe niks meer 31 dagen overtijd alle testen negatief... Wss geen eisprong gehad en dus cyclus overgeslagen. Vorige week een knal positieve ovulatietest  dus ga er van uit dat m'n menstruatie volgende week wel komt.. 
 
Hier 25 dagen na nod en bloedtest bij huisarts ook negatief. Wellicht ook een cyclus overgeslagen maar tot op heden ook geen positieve over test.
 
 
Terug
Bovenaan