11 dagen oud en al zo verkouden??

zo sneu mijn zoontje van 11 dagenoud en nu al zo verkouden
begon al een beetje laatste dag van mijn kraamzorg
kraamhulp zei nee dat gebeurt niet gauw
nou toch wel
gewoon groen gele snot komt eruit met niezen zo zielig
wat doen jullie daar aan ????heb nu maar een klein beetje daro zoutoplossing gegeven
gr marijke mama van 2

Hoi,
Mijn dochter had het ook toen ze nog heel klein was. Nu is ze 4 mnd en heeft het inmiddels al 3 keer gehad! En ze kreeg nog wel bv, dus dat zegt ook niet zoveel.
Ik gebruik idd de zoutoplossing. Verder smeer ik haar in met Luuf babu, soort dampo. En elke nacht zet ik een doorgesneden ui onder haar bed. Door de lucht daarvan, gaat het neusje ook open.
Beterschap!
Groetjes Sil

Hoi Marijke,

Je zou eens Echinacea druppeltjes van Daro kunnen proberen. Meestal te koop bij de betere drogist en anders kunnen ze het misschien bestellen.

Dit is wel officieel pas vanaf 1 jr, maar ik denk dat als je 2x pd 1 of 2 druppeltjes geeft het niet erg is. Het ergste wat kan gebeuren als bijwerking is wat dunnere ontlasting als je teveel zou geven. Ik begon er bij mijn tweede zoon mee toen hij 7 mnd was en gaf ik 4 druppels. Het hielp enorm!!

Het is gewoon een natuurlijk plantenmiddeltje, kan dus echt geen kwaad en versterkt het imuunsysteem meteen heel goed. Informeer anders even bij een goede natuurwinkel of stel je vraag op

www.aloe-info.nl

Succes!!!

Groetjes, Natasja.
38,5 wkn zwanger van  derde kindje.

Terug
Bovenaan