11 dagen overtijd en test weer neagtief

Hoi Mariska,

Ik ken het! Het is zo vervelend en je wordt er zo onzeker van! Ik was in ieder geval niet zwanger en werd pas op dag 49 ongi. Het vervelende is ook dat je je van alles in je hoofd haalt en je vanalles voelt.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs Po

Hoi Mariska,

Ik sta in dezelfde schoenen als jou.
Ik ben nu al 13 dagen overtijd en ook al 2 tests gedaan en ook negatief. Ik ga woensdag nog es 1 keer testen en dan es naar de ha, want nu duurt het toch echt wel lang hoor.
En idd, je begint nu vanalles te voelen en te denken en je begint te hopen op een positief resultaat en het ergste is dan die test doen omdat je weet dat hij toch negatief zal zijn, maar hem toch wil doen omdat je met je onzekerheid geen blijf weet.
Ik hoop ook voor jou dat je snel iets weet.
Veel liefs,
Bea

Hoi Mariska

ik weet helemaal hoe je je voelt. Ik ben inmiddels 28 dagen overtijd (of zit nu in een cyclus van 56 dagen) en heb 3 keer getest en het blijft negatief. Je blijft toch twijfelen, kan het zo zijn dat die test gewoon verkeerde uitslag geeft. En anders laat die stomme ongi maar komen dan ben je ook van de onzekerheid af. Maar helaas het lichaam doet wat het zelf wil.

Sterkte met de twijfels.

Hoi!! Ja hoor, volgens mij hebben we het allemaal wel eens gehad. Ik werd pas op dag 46 ongesteld na drie negatieve testen. Je lichaam moet gewoon ontwennen van de pil. Bij mij gebeurde dat pas na een half jaar. De eerste zes maanden had ik een constante cyclus en daarna .....puinhoop. Nou beter nu dan nog langer wachten denk ik maar. Hoe sneller deze periode voorbij is, hoe sneller de periode aanbreekt dat we meer kans gaan maken (hoop ik,haha).

Succes ermee!

Terug
Bovenaan