11 dagen overtijd, negatieve test, iemand herkenning?

<p style="text-align: center;">;Hallo, wij zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje. Begin augustus ben ik gestopt met de pil en heb toen een ontrekkingsbloeding gehad. Daarna netjes 2 keer na 28 dagen ongesteld geworden. Inmiddels ben ik 11 dagen overtijd, maar heb ik negatieve testen. Iemand die dir ook heeft meegemaakt? </p>

Kan het zijn dat je cyclus ineens wat langer was deze keer? Of was je eisprong echt zo lang geleden? Want dat je cyclus 2x 28 dagen was, wil niet zeggen dat dat altijd zo hoeft te zijn..

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar dit heeft een bekende van mij ook gehad.. zij was 8 weken overtijd en kreeg nog steeds negatieve testen.. bloedprikken gaf wel zwanger uitslag, ze heeft nu een gezonde dochtertje. en je kan door medicijn gebruik ook een verstoorde cyclus krijgen.. of nog steeds aan het ontpillen zijn. maak een afspraak bij de huisarts die kan ff bloedprikken.. dan weet je gelijk hoe en wat. Succes ?

Hee,

Ik was ook overtijd en alleen maar negatieve testen, tot ik een bloedtest deed bij de huisarts en die me met goed nieuws belde, ik bleek zwanger maar nog heel prik ( waarschijnlijk dat daardoor de testen negatief waren) later voor moeders voor moeders nog een gewone test gedaan en die was positief.

Mijn advies, vraag een bloedtest aan bij de huisarts. Succes!?

Ik zou, als je niet zeker bent van je eisprong, gewoon even afwachten. Je cyclus is dan mogelijk gewoon iets langer.. maargoed dat is wellicht ook omdat ik niet van artsen en prikken hou haha!

Terug
Bovenaan