11 dagen overtijd, negatieve test

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al. ik had 13 augustus ongi moeten worden, maar nog steeds niets. Gisteren weer een test gedaan en nog steeds negatief. Dit is pas ronde 1, dus ik ben pas net gestopt met de pil. De vorige keer dat ik stopte was mijn cyclus steeds iets korter. Maar nu wil het maar niet op gang komen. ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar ik baal ontzettend dat mijn lichaam niet wil doen wat het moet doen. Ik weet dat dit normaal is als je met de pil stopt, maar ik baal gewoon, want ik wil zo graag een tweede en ook dat er niet te lang tussen Thijs en nr 2 zit. Ik wil nu gewoon ongi worden, want dan kunnen we daarna weer verder klussen (niet dat we dat nu niet doen haha).
Groetjes Wendy

Hoi Wendy,

Vervelend hé, toen ik bij de eerste stopte met de pil, ging alles gewoon zoals het hoort te gaan en nu met de tweede (terwijl ik nou veel korter de pil heb geslikt) gat alles weer heel anders, bij mij begon het 4 dagen eerder (weer het andere uiterste) en ook dan heel anders dan normaal, maar ben echt niet zwanger (voor de zekerheid een test gedaan)

Wat jij heb lijkt me zo frustrerend, dat je aan het wachten bent en dan ook geen positieve test, en natuurlijk dat het maar niet op gang komt want je wil dan ook weer door natuurlijk.

Succes

Gr.

Hoi Wendy,

Wat vervelend zeg! Ik heb trouwens vorige maand precies hetzelfde gehad. In de 1e ronde (kindje 2) kwam mijn menstruatie pas 14 dagen later dan gewoonlijk. Ik had ondertussen al 2x getest (beide negatief) en hoopte stiekem dat ik zo'n geval zou zijn waarbij een negatieve test alsnog positief wordt maar dat was dus niet zo.

Misschien kun je het beste gewoon wachten en over een paar dagen nog eens testen. Het kan namelijk ook zijn dat je een keertje overslaat (onzichtbare menstruatie noemde mijn gyne dat).

In elk geval veel succes met dat vervelende wachten!

hoi wendy,

ik ken het wel hoor.
ook ik had een onregelmatige cylcus.
en elke keer hoop je dat het toch weer raak is. bij mij zat er totaal geen regelmaat in. dan weer 2 weken en dan weer 5 weken.
erg frusterend. ben inmiddels 8 weken zwanger, maar we nadat we een jaar geprobeerd hebben zwanger te worden van de 2e (bij de eerste binnen 6 maanden, en een regelmatige cyclus)

Terug
Bovenaan