11 dagen overtijd , test nog steeds negatief

A

Anoniem

Guest
Hoi ,

Ik ben nu 11 dagen overtijd en heb net een test gedaan , maar was negatief.
Ik ga zaterdag weer een test doen , maar dan met ochtendurine.
Misschien scheelt dat.
Ik heb af en toe wel wat buikpijn , afschijding , veel plassen en gevoelige tepels , maar nada ongesteldheid.
We wachten dit weekeinde af en anders ga ik maandag de huisarts bellen.
Ik ben 2 mei gestopt met de pil , 6 mei ongesteld geworden , rond 15 mei had ik mijn eitje en ik had volgens de cyclud van 28 dagen 3 juni mijn NOD.
Bij mijn eerste keer stoppen met de pil ( voor mijn eerste zwangerschap) was ik   1 week over tijd en werd ongi.
2 weken daarna weer wat bloedverlies.
Ik was toen 28 augustus gestopt met de pil.
En eind oktober ben ik zwangerraakt na terugrekenen.
Ik was op de verjaardag van mijn man 4 weken zwanger.
Nu ben ik dit keer dus bijna 2 weken overtijd en ik vraag me af of ik nog  ongesteld wordt nu.
Ik neem aan dat een cyclus geen 42 dagen duurt.
Ik snap er niks meer van.

Groetjes jessica

wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik denk dat je nog aan het ontpillen bent.....
mijn eerste cyclus na dat ik de ongi had gehad die nog door de pil kwam duurde 39 dagen en ik ken meiden bij wie het nog langer duurde....

He Jessica,

Ik zit nu in mijn tweede ronde na pilgebruik van 10 jaar.
Vergeleken met mijn vorige cyclus zou ik nu ruim een week overtijd zijn, maar test was negatief.

Ik heb vanmiddag de huisarts gebeld. Volgens hem kan je na de pil 1x echt ongesteld worden en dan kan het soms een half jaar duren voor je echt ongesteld wordt. Met inderdaad vage klachten.....
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, hoop dat je wat hebt aan deze info.
Had het in ieder geval fijn gevonden als hij me dat vertelde voor ik stopte, scheelde hoop gestress en geld aan testen....
Ik heb de slijmprop vorige week verloren dus moet volgende week mijn ongi hebben. Hoop alsnog van niet.
Laat je het weten als je meer nieuws heb?

Liefs

Reneke

Waarschijnlijk is het wel ontpillen, maar je weet het nooit zeker. Ik denk dat als je zondag een test doet, en deze is nog steeds negatief, dat je inderdaad het beste even bij de ha langs kunt gaan voor de zekerheid.

Hoi Jessica,

ik hoop voor je dat het geen ontpillen is maar ZWANGER.
Maar het kan ook ontpillen zijn. Ik ben in april gestopt met de pil, ongesteld geworden en de volgende periode ben ik nog steeds op aan het wachten, al meer dan 40 dagen.
wordt er gek van, heb vage klachten. Buikpijn rond de periode er kwam eerst bruine afscheiding maar nu ook niet meer.
Hoop dat het bij jou anders gaat, laat het weten. Dat doe ik ook als er iets veranderd

Groetjes Tjoller

Terug
Bovenaan