11 dagen overtijd

Hai allemaal.
Vandaag inmiddels 11 dgn overtijd! Met twee dgn overtijd een test gedaan maar stond op niet zwanger! Nu dacht ik afgelopen vrijdag dat ik ongesteld werd maar t was maar een klein beetje oud bloed denk ik! Het was heel weinig en dag erna gelijk weer weg!! Nu verder nog niks! Ik zou eigenlijk weer een test moeten doen maar ben bang dat die weer niet zwanger aangeeft! Hebben meer mensen zoiets meegemaakt?

Ja hoor, ik heb hetzelfde. Bij mij zal het komen omdat ik nog niet zo lang met de pil ben gestopt en dat daardoor mijn cyclus overhoop ligt, eerste cyclus duurde 45 dagen en tweede ben ik nog mee bezig, nu al zo'n 65 dagen denk ik. En ook tussentijds beetje bloedverlies en nu al tijden niks meer. Tja er zit niks anders op dan of een testje doen of afwachten wat er gebeurd of niet gebeurd. Bij mij waren testen op dag 35, dag 45 en dag 60 negatief dus ben niet zwanger. Het is erg vervelend dat onzekere, kun je nog beter ongesteld worden dan kun je weer verder. Succes en hopelijk mag toch blijken dat je zwanger bent!

Ja hoor, ik heb hetzelfde. Bij mij zal het komen omdat ik nog niet zo lang met de pil ben gestopt en dat daardoor mijn cyclus overhoop ligt, eerste cyclus duurde 45 dagen en tweede ben ik nog mee bezig, nu al zo'n 65 dagen denk ik. En ook tussentijds beetje bloedverlies en nu al tijden niks meer. Tja er zit niks anders op dan of een testje doen of afwachten wat er gebeurd of niet gebeurd. Bij mij waren testen op dag 35, dag 45 en dag 60 negatief dus ben niet zwanger. Het is erg vervelend dat onzekere, kun je nog beter ongesteld worden dan kun je weer verder. Succes en hopelijk mag toch blijken dat je zwanger bent!

Ik hoop ook dat t positief is!de vorige maanden werd ik gewoon netjes optijd ongesteld! Ben sinds dec gestopt met de pil!

ik heb precies hetzelfde als jij!
ik ben in september gestopt en altijd een cyclus van 29 dagen gehad, alleen de laatste 2 maanden super onregelmatig. vorige maand 5 dagen overtijd en deze maand maar 3 ochtendjes bloedverlies, heb ook getest na 10 dagen maar negatief.
heb nu ook geen idee wanneer mijn eisprong is...

succes!!!! ik hoop dat je test snel positief is!

ik lees even mee op deze site pur uit verveling. ik kan je mischien geruststellen. ik stopte in volgens mij okt met de pil. de eerste keer dat ik ongi werd was na 7 weken. 19 dec. was de eerste dag van me laatste menstr. ik ging uit van 34 dagen omdat dit ook zo was bij mijn eerste zwangerschap. na 2 dagen over tijd te zijn getest en inderdaad niet zwanger. omdat ik na 2 weken nog steeds niet ongi was ging ik maar weer uit van die 7 weken. maar was te nieuwsgierig en deed toch een test. wat bleek overduidelijk zwanger in het schermpje. had er niet op gerekend dus twijfel niet bij alles je kan ook geluk hebben.

Hey bedankt voor je reactie.

Bij mij weer geen geluk deze maand., Na elf dagen overtijd toch ongesteld geworden. Zo balen. Maar ja op voor de volgende ronde, Alleen ben de weg echt kwijt van hoe het allemaal zit met mijn cyclus. pfff ingewikkeld allemaal.

Ik begrijp dat jij zwanger bent!! Gefeliciteerd.

Terug
Bovenaan