11 juli pretecho en geslachtsbepaling!!!

Joehoeoeoe, wij hebben 11 juli een pretecho en als het goed is, kan hij dan ook het geslacht zien. Deze man zegt dat hij vanaf 16 weken het geslacht kan zien! Nou hadden we al een pretecho gekregen van iemand, dus dan meteen maar even gluren naar het geslacht! Mijn 20 weken echo kan pas plaatsvinden in week 22, i.v.m. vakanties van de echoscopistes.

Wat leuk!!!
Wij zijn ook zo benieuwd naar het geslacht van ons kindje.
As maandag hebben wij een pretecho ook daar gaven ze aan het vanaf 16 weken al te kunnen zien.
Laat je ons ook weten wat het word of houden jullie het nog geheim?
Lees het wel!

Groetjesss

Hoi hoi,

Nee, ik kan het niet geheim houden hoor! We vertellen het gewoon aan iedereen die het maar horen wil! Oh bij jullie geven ze ook aan vanaf 16 weken? Nou ben benieuwd dan! Maandag is al snel! Geniet ervan!

Groetjes

Hoi Liff,
Wij hebben ook 11 juli onze pretecho! Gezellig :) Ik ben dan 18 weken en 5 dagen. Onze inval gyn deed afgelopen woensdag er weinig moeite om te kijken of het een jongen of een meid ging worden. Hij vond het nog veel te vroeg, was toen net nog geen 16 weken....Achja! Ik hoop dat wij het dus ook de 11e te horen krijgen en dat we niet moeten wachten t/m de 20 weken echo!! x Maris
P.s. let niet op het rare tijdstip...ik heb een late dienst gehad

hoi Liff!

wat spannend joh!
ohw ik zou ook het nieuws niet voor me kunnen houden hoor,ik zou meteen naar de winkel rennen en alles kopen in de kleur en iedereen mag het dan meteen weten!
ik ben reuzenieuwsgierig wat jullie zullen krijgen,laat je het ons nog even weten maandag?

heel veel liefs mariska

Terug
Bovenaan