11 maanden check

vandaag met pascal naar t cb geweest.
hij kreeg ook weer prikjes. maar hij was zo stoer.

pascal weegt nu 11.8 kg. gelukkig niet zo veel gegroeid. een halve kilo in 2 maand. vooraf gaande maanden groeide pascal echt snel. ik ben blij dat het even wat langzamer gaat.

en pascal is nu 78 cm. 3 cm gegroeid in 2 maand.
ik heb trouwens een link naar een grappige site. aan de hand van bepaalde gegevens kun je uit rekenen hoe lang je kleintje ongeveer gaat worden. grappig.
http://www.tno.nl/content.cfm?context=thema&content=prop_case&laag1=891&laag2=902&laag3=69&item_id=830

en bij de prikjes even gehuild van de schrik. maar na een slokje drinken was meneer weer helemaal bij. de pleister trok hij er meteen weer af.

de volgende keer in mei krijgt hij weer prikjes, 1 in de arm en 1 in het beentje. die in de arm is een nare prik zei de vp. dat is een licht prikkelende vloeistof. bah, ik zie er nu al tegen op. brrrrrrrrrrr

smooty

Flinke kerel hoor. De 2e prik is altijd met een prikkelende vloeistof. Hier had hij bijna niet gehuild, was vooral boos hahahah. Maar helaas een dag of 4 zijn beentjes niet gebruikt van de pijn. Ik hoop dat Pascal er minder last van heeft.

Terug
Bovenaan