11 maanden oud en `s avonds en `s nachts veel wakker

Hallo,
Sinds een paar nachten is onze dochter `s avonds en `s nachts niet in slaap te krijgen of het zijn haze slaapjes.
Nou moet ik zeggen dat er op dit moment veel gebeurt in haar kleine leventje, ze gaat opeens kruipen, zelf (op) staan, een poging doen om te gaan lopen etc......
en volgens mij zitten er een aantal kiezen door te komen.
Herkennen jullie dit???
Weten jullie of we weer een "sprong"ingaan, zelf geloof ik er niet zo in, maar het schijnt toch wel zo te werken.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes
 
Hoiiii,

Volgens mij is 11 maanden bij ieder kindje een leeftijd waarop er veel gebeurt. Onze zoon (nu 16 mnd) werd toen ook 's avonds en 's nachts onrustig. Overdag zijn ze flink in de weer met kruipen en staan en 's nachts gaan ze dan een beetje spoken! En vergeet inderdaad de tanden en kiezen niet. En ik geloof er eigenlijk ook niet zo in, die "sprongetje" uit de Oei ik Groei, maar toch zit er waarschijnlijk wel een kern van waarheid in want het klopt wel steeds!
Na een poosje ging ons mannetje 's avonds en 's nachts gelukkig weer heerlijk slapen.
Dus het is allemaal tijdelijk!

Groetjes,
Line
 
Hi,
Ik ben het met de vorige schrijfster eens, het is een fase die ik ook nog herken.
Onze zoon is inmiddels 18 maanden en zo af en toe zit er een weekje tussen dat ze 's avonds of 's nachts wat meer huilen. Vaak met troosten of speentje geven of heel soms een beetje warme melk slaapt hij dan weer in.
En als je het na een paar dagen echt zat ben is het grappige, dan is het vaak vanzelf weer over en slapen ze weer heerlijk.
Succes
 
Hallo,
Bedankt voor de snelle reacties.
De laatste nachten is het helemaal bal,maar dat heeft een reden ze heeft een maagbacterie ( net als de rest van nederland) erg zielig want de ontlasting loopt zo haar romper uit ( lekker praatje sorry !!!)
Dus nu vind ik het een ander verhaal............Ik moet zeggen dat het je wel opbreekt, het is nu zo`n 4 dagen aan de gang en ik kom ook maar niet van de hoofdpijn af ( door de gebroken nachten)
Maar ik ga kijken hoe het erna is, bedankt nogmaals...
groetjes
 
Terug
Bovenaan