<p>Hi mede mama’s,</p><p>Ons kleintje van 11 maanden zit nu sinds 2 maanden in de verlatingsangst fase en zit in de 11 maanden sprong. En zo wat is dat pittig.</p><p>Waar ze vooral last van heeft is heel de dag bij mama willen zijn en aan mij hangen. Veel jengelen, piepen en huilen om niets. Vermaakt willen worden, snel ontevreden. O ja en der dutjes zijn ook een hel, die duren maar 20 a 30 min. En s’ochtends word ze ineens 05.30 al wakker. Is dan ook meteen huilen. Gelukkig slaapt ze s’nachts wel klokje rond.</p><p>De dag duurt dan erg lang en heeft ze erg moeite de dag door te komen. Ze doet maar 2 dutjes maar omdat ze zo kort zijn, probeer ik toch een 3e aan te bieden maar wilt ze ook niet. </p><p>En wat het apartste is als mijn man met haar speelt kan ze best zoet zijn maar zodra ik kom is het gelijk huilen. </p><p>Ik kan ook bijna niet iets doen, zoals iets in de keuken klaar maken of aankleden. Als ik der in de stoel zet is het ook brullen.</p><p>Hoe was jullie ervaring rond deze periode? Hebben jullie nog tips. Of gewoon mee klagen mag ook, need it haha!!</p><p>Thanks! </p>