11 maanden sprong

<p>Bij wie zit (of zat) het kindje ook midden in de 11 maanden sprong? Voor mijn gevoel heeft mijn zoon veel langer 'last' van deze sprong dan van de voorgaande sprongen. </p><p>Hier al zo'n 2 a 3 weken jengelig,  slecht alleen kunnen zijn en met spelen heeft ie me graag nest zich (of anders tijgert ie wel naar me toe). Ook duurt het in slaap vallen wat langer dan normaal en wordt hij soms een klein uur eerder wakker. Ik vind vooral dat jengelen erg irritant en weet niet goed of ik er aan toe moet geven of moet blijven stimuleren dat ie oefent met alleen spelen...</p><p>Ik ben benieuwd wat er bij jullie van de sprong te merken was en hoe lang deze duurde... alvast bedankt voor jullie reacties! </p>
 
Hier heel herkenbaar! M'n dochter is bijna 11 maanden, en heeft precies dit gedrag! Niet alleen willen/kunnen spelen want zodra je een halve meter wegloopt komt ze miemelend achter me aan. Daarnaast komt er ook een tandje door (jaja, de eerste ?) dus dat werkt ook niet mee.                            Ik geef er maar aan toe, ga er naast zitten als het kan en dan speelt ze wel alleen. Wat ook werkt is haar in de box zetten, dan lijkt ze wat meer rust te hebben ofzo omdat ze niet kan tijgeren en gaat ze spelen. 
Heb van vorige sprongen niet zoveel gemerkt maar deze idd wel! 
 
Terug
Bovenaan