11 mnd prik..en nu

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
vraagje..jayden krijg om half 2 zijn qq mnd prik,geven jullie van te voren
een zetpil,of daarna?of doen jullie er helemaal niet aan..
graag jullie mening.
x char mv jayden

Ik heb niets gedaan. Lukas heeft nooit echt last gehad en ook dfit keer niet

Is die van 11 mnd erger dan de vorige?
Ik gaf 'm niks hoor. 1x Had ie koorts, toen kreeg ie een pilletje, maar eerst maar eens kijken hoe het gaat. Misschien heeft ie er helemaal geen last van.
Liefs Nelleke

hoi,
oke dan doe ik ook maar niks..
is natuurlijk al weer ff geleden dat ze een prik hadden gehad,
dus wist het even niet meer,
vind het altijd zo zielig die prikjes,dus dacht al geef ik
hem een zetpil,dan voelt hij er mischien minder van..
maar ik wacht het dan idd maar even af.
xx char mv jayden 18-08

Met een paracetamol voelen ze niks minder van de prik hoor. Wat ik bij deze prik ook weet is dat de "gevolgen" na deze prik pas na een dag of 10 komen. En dan is het natuurlijk nog per kind afhankelijk wie er last van krijgt of niet. Nu maar hopen dat Tijn er hier geen last van krijgt want dan heeft hij er last van met zijn verjaardag..... Hij krijgt namelijk 18 september zijn prik en een goede week later vieren we zijn verjaardag.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hoi Danielle,
Volgens mij geeft de prik van 11 maanden nog geen problemen, die met 14 of 15 (weet ik ff niet meer ) maanden wel. Dat is de BMR-prik en daar kunnen ze inderdaad een dag of 10 later wat last van krijgen, hoeft niet maar is vaak wel zo.
Met wat koorts en vlekjes geloof ik.
Dus waarschijnlijk niks aan de hand met zijn verjaardag.
Groetjes, Noortje mv Skip

Hier in Duitsland krijgen ze tussen 11 en 14 maanden DKTP-Hib + BMR prik en dan tussen de 15 en 23 maanden nog een keer de BMR prik. Ik was het even aan het nazoeken en vond het een beetje ingewikkeld, maar zo zit dat dus. En hij krijgt ook nog een inenting tegen de waterpokken?! Dat is hier in Duitsland standaard. Ik weet dus eigenlijk niet hoeveel prikken hij deze keer wel niet krijgt. Ik krijg nu al medelijden met hem..... Gelukkig gaat papa deze keer met hem naar de kinderarts hier voor de prikken.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan