11 sept NOD nu al posie test???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden ik heb vanochtend weer getest maar dit keer met een dip stick van sensitest, en er verscheen toch echt een licht streepje!!!!
DUSSSSSS: JOEPIEEEEEEEEEEE  
mijn mannetje ook erg blij: superzaad zegt ie haha
ik heb nu nog 5 testjes op vooraad, doe er over een paar dagen weer een om toch iets zekerder te zijn

ik kan het nog niet bevatten dat er straks(als het allemaal goed mag verlopen) nog een hoopje liefde in onze armen ligt
mocht het goed gaan en ik blijf zwanger dan vertellen we hetde familie  op de verjaardag van onze zoon op 5 november!!!beter gezegt justin gaat het vertellen , hihi

lieve meiden een hele dikke kus van Prietje

Nou Prietje, je maakt het wel heel spannend..
Twee dagen voor nod!!!
Nou hopelijk word je blijdschap beloond, en heb je het al helemaal goed!
Wacht nog even de volgende test af he, want je weet dat te vroeg testen ook echt te vroeg kan zijn....
Wens je succes, en het beste..R

Van harte gefeliciteerd !
Geniet maar weer van dat kleine wondertje in je buik.
Ook mijn NOD is 11 sept. Heb eergisternacht een klein beetje bloed verloren.  Tot nu toe niks meer te bekennen...Heb ook nog 1 sensitest liggen, maar wacht met testen tot dinsdag...hihi denk ik.
Wens je verder een onbezorgde zwangerschap toe.
Liefs van Miena.

Gefeliciteerd en alle geluk van de wereld gewenst!! lfs joet

Nou nogmaals gefeliciteerd dan!! Hoeveel testen ga je nog doen?? Je bent echt zwanger hoor!!

Liefs,

Tammy

P.S. Weet jij wanneer jij deze ronde je ei had, en zoja wanneer tov nod??

heeeeeeeee wat een goed nieuws, doorschuiven naar de pufbus!

Hey tammygirl,

ik heb deze maand voor t eerst ovu testen gedaan en idd eisprong gehad op zondag 27 aug, de dagen ervoor en erna flink geklust en ik moet eigenlijk morgen pas mijn nod hebben, maar ik had begin deze week al pijnlijke scheuten in mijn buik, dus had ik er een testje tegenaan gegooid en die was heeel licht positief,
inmiddels 3 testen gedaan,hihi en alle 3 posi.

maaaar kan natuurlijk nog altijd foutgaan, hopelijk niet natuurlijk

en jij? wanneer had jij nod??

lief Prietje

Terug
Bovenaan