11 uur een zeer spannende echo

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Om 11 uur hebben wij DE echo. Nu wordt duidelijk of het embryootje op de goede plek zit namelijk in mijn baarmoeder en niet in de eileiders. Tevens wordt er gemeten of wat ze zien klopt met het aantal weken. (vandaag precies 6). Bij de vorige zwangerschap klopte het hartje wel maar was het vruchtje te klein. Uiteindelijk werd dit een miskraam bij 8 weken. Ik ben dus best bang voor wat we nu gaan zien. Als het goed zit dan is het nog wel eng hoor maar zijn we weer een stapje verder. Als het fout zit tja dan moeten we wachten tot alles zichzelf oplost en dan weer voor ivf. We hopen dus heel erg op het eerste.

lfs ing

hoi Inge,

Oh wat super spannend allemaal zeg! Ik hoop echt voor jullie dat jullie lekker mogen gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap!
Probeer niet te nerveus te zijn..... maar dat zal wel niet lukken!
Heel veel succes!!! laat je het weten hoe het was?

Groetjes Mickey (33 wk)

Wat ontzettend spannend. De grootste kans is gelukkig dat alles goed zit, maar toch.
Gezien je achtergrond snap ik dat het heel spannend is!

Succes en laat je horen hoe het was?

groejtes
greet

hoi inge
wow tis al bijna 1 uur en we hebben nog niks gehoort
nou miss dat het ver rijden is ,

hoop in ieder geval goed nieuws en heel veel sterkte.
liefs van anna

Hoi Inge,

Is alles goed gegaan vanochtend? Ik hoop dat je een leuke echo gehad hebt.
We zijn allemaal benieuwd!

Groetjes Lilian

Lieve Inge,

Las net op je weblog dat het er goed uitziet, super meid!!!!!!!

Liefs Astrid

Hallo lieve meiden,

Sorry voor de late reactie. Het was zo'n hectische dag dat er nog niks van is gekomen. De echo was goed. Het embryootje zit gelukkig in de baarmoeder (kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en het hartje klopte zelfs! Het blijft erg eng want de vorige keer kreeg ik de miskraam pas na de 2e echo dus ik denk pas dat als ik die grens voorbij ben dat ik het durf te geloven.

Maar voor nu ben ik BLIJ!!

X ing

Gefeliciteerd Inge.. Probeer er toch maar lekker van te genieten en geloof me, ik weet dat het moeilijk is!! Vind het ook moeilijk en ik heb nog nooit een miskraam gehad en toch kijk ik verschrikkelijk uit naar de 12 weken...

Heel leuk voor je meis...

Groetjes...

6w6d

Terug
Bovenaan