11 weken echo

Hey meiden,

Over anderhalf uur is het zover... dan krijgen we weer een echo, en elke keer vind ik het zo vreeslijk spannend!!!!
Ik hoop zo dat alles goed is, ik hoor over al van die akelige verhalen dat ik blij ben als ik straks met een goede echo het ziekenhuis uit loop.
en nu ben ik lekker helemaal zenuwachtig hihihi

groetjes Petra

Echt super spannend.
Wij hebben vanmorgen de 12 weken echo gehad en alles was goed. Een heel bewegelijk kindje was zelfs aan het duimen. Schattig he??

Een klein nadeel mijn placenta ligt aan de voorkant dus zal ons kindje misschien wat later gaan voelen.

groetjes sandra

owww jaa het was zo geweldig mooi, ik heb net een heel bericht zitten typen maar weg is tie weer :-(
Maar.. ons beebje doet het geweldig goed, zo mooi hij was kleine slokjes aan het drinken en zwom alle kanten op van uit rekken tot omdraaien, alles heeft ie laten zien.
wat een emoties, Toen we zagen dat alles goed was, heeft mijn man mn dochter opgehaald die op de gang zat te wachten ze word volgende week 8 jaar en ze weet natuurlijk waar we zolang mee bezig zijn geweest dus toen ze de echo zag, en dat de kleine zo aan het bewegen was was ook zei helemaal stil zo super om dit mee temogen maken, ik had het bijna op gegeven, en dan toch eindelijk mag ik nu echt gaan geloven dat het werkelijk zo is.
Ik ben zo dankbaar en blij !!!

Terug
Bovenaan