11 weken en baby voelen??

hoi
kan dat?? het is mijn derde zwangerschap

ik had helaas geen zwangerschaps broek heb me in me gewoone broek aan kan nog maar als ik zit zit het niet lekker
en ik heb nu al denk ik vier keer me kindje gevoelt
links en rechts 3cm onder me navel
of zijn het toch me darmen

Hmm dat heb ik ook. Durf het bijna niet hardop te zeggen voordat men me uitlacht, maar denk ook het verschil tussen mijn darmen en iets anders te voelen. Vooral als ik heel stil zit achter mijn buro voel ik af en toe plopjes. Leuk, we zullen er de komende weken wel achter komen of dat echt de baby is.

Het kan wel... ik voelde Sven ook al met 11,5 week. Ik twijfelde eerst enorm natuurlijk maar het was het zo! Kan dus echt wel... mijn vk bevestigde het trouwens...

ik voelde mijn kleine met 10 weken. Dat kon met een tweede omdat je precies weet wat je voelt. Bij de eerste voelde ik het eind drie maanden, ook vlot.
Vind het wel leuk om hem al te voelen.
gr.

ik heb ook af en toe het gevoel dat ik wat voel. heb het vandaag eens nagevraagd. en het zou wel kunnen zekker als het niet je eerste kind is en je placenta niet aan de voorkant zit. de mijne zat zagen we vandaag op de achterwand en over de uitgang heen. maar dat schuift nog wel omhoog.
spannend he allemaal

Terug
Bovenaan