11 weken en nu al buikje zichtbaar.....!!!!!!!?????????????

Hoi Allemaal,

dit is mijn eerste keer op jullie forum.
Ook de eerste keer zwanger. lekker onzeker en ongeduldig zoals misschien wel meerdere onder jullie. Is het het vreemd dat ik nu al met 11 weken een buikje heb? ennnn heb best wel last van 'niet vrolijk' zijn terwijl ik ongelooflijk blij ben met de zwangerschap!
hoe gaan jullie hiermee om?

groetjes Daan
 
Hoi Daan,



Welkom hier.

Ik ben   nu in de 8e week van mijn 4e zwangerschap en heb ook al een buikje.

4 kg aangekomen,maar hou ook vocht vast.

Dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.

Als je meerdere zwangerschappen heb gehad krijg je sneller een buikje te zien.

Is dit jou eerste?



Ik wens jou een fijne zwangerschap toe.





Groetjes Roselien.

 
Hoi Daan,



Nog een keer mij.

Is jou eerste keer zwanger dus,had ik eerst niet gezien.

En wat niet vrolijk betreft,stemmingswisseling is ook normaal.

Heb ik ook.



Groetjes Roselien.

 
Nou het kan zijn omdat je darmen wat gaan opzetten dat je daardoor een buikje heb, normaal groeit je buik pas later in de zwangerschap. Maar goed het hoeft niet, zitten er 2?

Ik nu 12 weken, maar vindt niet dat ik echt een buikje heb. Wordt dan meteen onzeker..nu maar hopen dat het wel goed is...12,1 dag.
 
Hallo Daan,

Ik ben 10 weken zwanger (1e zwangerschap) en mijn spijkerbroek gaat met veel gesjor alleen 's ochtends nog dicht. ...
Ik ben niet een zo veel aangekomen (1 kg) maar volgens mij komt het dat mijn darmen ook erg opgezet zijn (veel lucht) Als ik 's avonds gegeten heb gaat vriijwel geen enkele broek meer dicht.... Het enige wat ik nu draag zijn zeer lage heupbroeken (buik lekker over heen laten vallen, erg charmant)
groetjes
mairna
 
Hoi!

Ik had ook heel snel een dikke pens. Moest ook al met een week of 12 positiebroeken aan. Ik ben de eerste tijd een paar kilo afgevallen, maar mijn darmen waren nogal opgezet, vandaar de dikke pens.
Nu ben ik 28 weken zwanger en heb een vrij normale buik voor die tijd

Groetjes!
 
hoi hoi,

nou je bent niet de enige, ik heb het ook. Ik ben nu 11 wkn en 2 dgn zwanger en enkele broeken heb ik al gedag gezegt. Het zijn inderdaad je darmen die opzetten, over een week of 4 schijn je wel een echt zwanger-buikje te gaan vormen!
Ik ben 1 kilo afgevallen sinds dat ik zwanger ben en nog geen gram aangekomen. Komt denk ik ook omdat ik ineens zo gezond eet, regelmatig en veel fruit.

En je emotionele reactie is ook normaal, ik heb het ook. Soms voel ik me zo rot maar dat zijn je hormonen die je voor de gek houden.

liefs
di silva
 
Hai,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
En  ja... ik kon  met 7 weken al geen roek meer dicht krijgen.
Ik zit nu op 12 weken al volop in de positie broeken en bij mij is het er gewoon 1.
De vk gaf aan dat het te maken heeft met het feit dat ik een vrij grote baarmoeder heb, meet veel vruchtwater. Ik zie het nu als een groot zwembad waar die kleine zich lekker kan uitleven!
Veel succes!

Liefs Helen(tje)
 
Terug
Bovenaan