11 weken en pap geven.

Onze dochter is bijna 3 maanden en krijgt volledig borstvoeding. Om 9.30 krijgt ze de laatste voeding en de volgende ochtend de eerst volgende. Maar de afgelopen dagen komt ze steeds vroeger voor de eerste voeding vanochtend was het zelfs half 4 en dat is echt niet meer de bedoeling. Ik sliep zo lekker. Nu is mijn vraag zou ze savonds ook al een papfles mogen krijgen zodat ze lekker doorslaapt? Volgende week ga ik zoizo naar het bureautje dus zal aan hun ook advies vragen, maar hoor ook graag wat ervaring uit de praktijk. Mogen ze pap al eerder dan een fruithap?

Alvast bedankt groetjes Sanne
 
Ik zou het niet doen. De darmen van een kindje van 11 weken zijn nog niet toe aan iets anders dan melk.
Een terugval met een nachtvoeding is helaas heel normaal. Ik zou lekker een voeding geven en daarna verder slapen en hopen dat ze snel weer door gaat slapen.
 
Mijn zoon deed dit ook even bij ongeveer 11 weken, maar dit was maar 3 of 4 nachten, hierna sliep hij weer lekker door.
Ik zou ook geen pap geven, je kindje kan hier inderdaad misschien nog niet zo goed tegen.
 
hallo, ik ben even in tegenstrijd met de reacties hierboven.
wij gaven vanaf de 1e week al pyama papje. dit omdat alicia best hongerig was en gewoon niet 1 uur 's nachts tussen de voedingen kon laten zitten.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb even naar het consultatie bureaeu gebeld en die zeiden dat fles zoizo zwaarder is als borst dus kon ik dat eerst is proberen. Eerst moest ik kijken of ze goed aankomt of dat het iets terug liep. Maar een papje kon ik dan inderdaad beter nog maar even mee wachten als laatste optie. Ze slaapt ook in een ander bedje inplaats van een wiegje een ledikantje misschien dat het daar aan ligt dus ik wacht anders ook maar even met flesvoeding. Moet toch een heel pak aan schaffen. En dan willen ze nog het liefst hypoallerene voeding inverband met eczeem dat bij ons voorkomt.

groetjes
 
Ben met 10 weken ook begonnen met rijstebloem. Mijn rupsje-nooit-genoeg was eindelijk verzadigd. Maar kan niet zeggen dat hij er nou langer door ging slapen. CB heb ik geen vertrouwen meer in.
 
Terug
Bovenaan