11 weken hevig bloedverlies

<p>In week 5 heb ik heel veel bloed verloren en stolsels.. ik dacht zelf dit is echt een miskraam geweest!! uiteindelijk naar het ziekenhuis en bleek ik nog zwanger. Daarna met week 8 een goeie echo gehad met bewegelijk kindje en klopent hartje.</p><p> </p><p>Nu ben ik 11 weken en verlies ik net heelveel helder bloed. Bang dat er toch weer een miskraam komt/is.  </p><p> </p><p>Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt?? Is er nog een kans dat het gewoon goed zit?</p>
 
Ik heb het 1 dag voor mijn 12 weken echo gehad. Echt enorm veel helder rood bloedverlies. Dikke paniek en mocht (was toen onder controle in het ziekenhuis) binnen een uur voor een echo komen. Alles was goed en een verklaring was er niet. Hoop voor je dat dit voor jou ook zo mag zijn. Zou bellen zodat je een echo kan krijgen. Succes 
 
Ik zou de verloskundige bellen. Bloedverlies is een hele goede reden om buiten kantooruren te mogen bellen. 

Ze kunnen je ook adviseren en zijn er ook om jou te begeleiden en steunen. Je bent niemand tot last en ik vind dat je hiervoor best mag bellen. Misschien kunnen ze je geruststellen.
Het hoeft niets te betekenen, maar je maakt je er begrijpelijk zorgen om. Succes!
 
Ik heb vanaf 14 weken tot 20 weken bloedverlies gehad! Inmiddels 26weken zwanger! Volg je gevoel en gwn bellen en langsgaan bij verloskundige of ziekenhuis! 
Sterkte 
 
Terug
Bovenaan