11 weken,opeens erge krampjes?

hallo
mijn zoontje van 11 weken heeft tot deze week nauwelijks krampjes gehad.ja,weleens een beetje waarvan hij wat jengelig en kreunerig was,maar gisteren en vandaag kreeg hij savonds opeens zo'n vreselijke kramp dat hij het uitgilde,hij kwam bijna niet meer bij.echt zo zielig.toen het afgezakt was na 5 tot 10  hele lange minuten viel hij uitgeput inslaap.is dit wel normaal?(voor zover krampjes normaal te noemen zijn dan).hij krijgt wel sinds een week 30cc meer voeding per fles.zou het daardoor komen?zou het soms teveel zijn?hij spuugt bijna niks uit en drinkt de fles wel moeiteloos leeg.of zou er iets anders aan de hand zijn?lijkt mij niet,omdat het maar 1 keer per dag is,wel raar.hij poept wel elke dag.vandaag kreeg hij de kramp net na t poepen.gisteren volgens mij ook.
herkend iemand dit?
groetjes kari

Hoi Kari,

Wat zielig! Géén idee wat het zou kunnen zijn. Misschien moet hij met dit warme weer harder werken om het naar buiten te krijgen omdat zijn ontlasting harder is, dat hij dan nog een soort na-krampen heeft van het persen? Misschien helpt een beetje extra water?
Esther heeft wel een tijdje gehad dat ze na een poepbroek meteen weer wilde drinken, zo van 'buik leeg, nu kan er weer iets bij'. Misschien dat Boas dat ook heeft?

Ik hoop voor jullie dat het snel weer over is!

Groetjes,

Eveline

hoi eveline
boas heeft wel dunne ontlasting.hij poept tijdens de fles en 5 minuten daarna is t gillen.misschien is nog wat drinken dan inderdaad wel lekker.hoewel,als hij zo krijst,gaat de speen er ook niet meer in.en erna valt hij als een blok in slaap.ik maak me nu al zorgen of het vanavond weer gebeurt,want ik weet niet hoe ik het kan voorkomen.shit he.
tanx!

Hoi Kari,

Zou het kunnen komen omdat er nu langer tussen de flessen zit? Je zei dat je meestal de 4 uur niet redt, maar dat het gisteren bij oma wel lukte. Misschien dat Boas dan wat gulzig is? Als ik honger of dorst heb en ik drink dan heel snel heel veel op een lege maag krijg ik ook kramp en diarree. Bovendien gaan je darmen weer werken als je weer iets eet, dus dan begint opeens alles tegelijk. Misschien dat je tussendoor wat water of heel verdunde voeding of zo kunt geven zodat zijn maagje niet zo leeg raakt?

Groetjes,

Eveline

Zielig he die krampjes.. vreselijk gewoon
Ik heb ik het begin venkeldruppels geprobeert, dit hielp wel wat maar ze moest nog enorm drukken en de ontlasting was ook harder. Ben dus bij de huisarts geweest met haar en die raadde 1 theelepeltje roosvicee laxo door 1 van haar flesjes te doen en dat werkt super... het CB was het hier trouwens mee eens
Misschien werkt het hook bij jullie

Terug
Bovenaan