11 weken overtijd en nog niet zwanger!!!!

A

Anoniem

Guest
Wie heeft hier ervaring mee.
Mijn man en ik proberen vanaf januari om zwanger te worden. Ben vorig jaar in september al gestopt met de pil en steeds regelmatig om de 4 tot 5 weken ongesteld geworden. nu ben ik voor het laatst ongesteld geweest op 6 februari. Ik ben met 8 weken overtijd bij de dokter geweest maar die zei kijk het nog even aan misschien sla je 1 cyclus over. Nu ben ik alweer 3 weken verder en nog steeds niet ongesteld :(. Wie heeft er ook zoiets meegemaakt?

Hey S,

Ik heb dit niet, dus echt concrete tips kan ik je niet geven maar misschien moet je bij de dokter toch eens even met de vuist op tafel slaan. Ik geloof niet dat normaal is als je al sinds september geen pil meer slikt. Succes meid, snel aan de bel trekken hoor!

Liefs Mamamijn

Hey s.

Mijn nichtje heeft dat ook mee gemaakt en bij haar kwam het door het ontpillen. Zij sloeg 3 cyclussen over toen ze 5 maanden bezig waren. Na 1 jaar was ze zwanger.

Hey

Ik herken dit helemaal!
Laatste ongi was 16 feb en niet meer ongi geweest en ook niet zwanger.
Morgen ga ik naar een andere huisarts in de hoop dat zij mij wel serieus neemt en wil graag een verwijsbrief voor de gyn.
Want meer duidelijkheid wil ik nu wel. Ben nu 8 maanden bezig.

Ik zou weer naar de huisarts gaan!

Succes
Liefs Ram24

dit herken ik zelf niet maar wat vervelend! ik denk dat de huisarts het beste is die weet er vast raad mee!

Ja hoor ik ook!
Geen elf weken overtijd maar cuclussen van 60 dagen waren normaal ineens.
Ik heb twee kindjes die meteen na het stoppen vd pil innaantocht waren. Nu in sept gestopt, ellenlange cyclussen. Huisarts, gyn, nu bleek ik geen goede eisprong te hebben waardoor je dus ook niet ongi wordt! Miss bij jou het geval of inderdaad een cyclus overgeslagen of nu dan twee....Ik zou toch een doorverwijzing vragen. Dmv een echo kunnen ze het allemaal zien!

Succes,

och jee... wat een rot situatie, ik zou helemaal gek worden denk ik haahhaha.... Ik zou inderdaad terug gaan naar je HA, en doorverwijzing vragen / eissen... Kom op zeg 11 weken is toch nie normaal....

Sterkte.

Ik ga inderdaad van de week nog maar een keertje langs de huisarts is zo vervelend zo lang wachten, bedankt allemaal voor jullie adviesen!!

Terug
Bovenaan