11 weken zwanger & een flink buikje

<p>Hi iedereen!</p><p>Ik ben inmiddels 11 weken en 2 dagen zwanger en voel me gelukkig helemaal goed dus mag zeker niet klagen. Nu had ik wel een vraagje, ik ben altijd slank geweest (maat 34/36). Alleen nu schrik ik best wel van het feit dat ik al wel echt een buikje heb, het is echt zichtbaar (ook voor buitenstaanders. Het is mijn eerste kindje (het is er maar 1) en ik vroeg me af of jullie dit herkennen?</p><p>Groetjes,</p><p>Lena</p>

ja er wordt al veel plaats gemaakt in je buik. Vaak zijn je darmen wat opgeblazen het 1e trimester. Het zou dus goed kunnen dat je over een paar weken niet/nauwelijks een buikje hebt. deze komt dan weer als je baby groter wordt.
gefeliciteerd en succes met je zwangerschap 

Heel herkenbaar! Ik heb precies hetzelfde gehad bij de eerste en nu bij de tweede heb ik nog meer buik! Ik ben ook slank maat 34/36. Bij mij bleef de buik overigens alleen maar groeien en werd niet minder, dus dat kan ook nog. 

Ik ben met maatje 34 ook met 12 weken zwangerschap broeken gaan kopen. Kreeg niks meer dicht en nu met 14 weken is het weer een stuk gegroeid..dusja vrij normaal denk als je van jezelf zo dun bent er ziet toch iets extra's nu in je buik ;) 

Heb ik ook last van en nu 15 weken zwanger en buikje blijft groeien. Ik vind het ook een enorme buik voor de tijd dat ik ben. Ik heb overigens altijd maat 36. Ik pas mijn broeken nog wel maar zit niet lekker meer dus draag het eigenlijk niet meer. De verloskundige zij wel dat ik erg naar voren draag. Het klinkt heel logisch als je heel slank bent dan heb je gewoon weinig ruimte in je buik en zie je het gewoon wat sneller. 

Bij mij zag je het al met 8 weken zwangerschap. Ben klein en slank. Met 30 weken had ik een giga strandbal en heel veel bekkenklachten, helaas! Het werd bij mij niet minder na het eerste trimester, alleen maar groter ? Succes!

Klein en slank hoeft niet altijd alles te zeggen ? hier ook amper maatje 34, maar tot week 21 geen buikje gehad en Mn eigen broeken gedragen! Nu met ruim 24 weken wel een soort van zwangerschapsbuik, in positiekleding haha. Maar veel mensen zijn nog altijd verbaasd als ze horen dat ik zwanger ben. 

Had ik ook. Mensen die het niet wisten zagen het al dat ik zwanger was. Nu ben ik 23weken en mensen gaan er gewoon vanuit dat ik bijna uitgerekend ben. Sommige mensen hebben nou eenmaal een flinke buik. Ik zou zeggen, lekker showen! Het lijkt me erger geen buik te krijgen 

Terug
Bovenaan