11 weken zwanger en geen gevoelige borsten meer

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ben vandaag 11 weken zwanger van ons eerste kindje. heb vrijdag echo gekregen alles zag er goed uit was 4,2 cm,super blij natuurlijk. Gisteren stond ik op en merkte ik wel dat mijn borsten geen pijn meer deden en ook niet echt meer gevoelig zijn. Was helemaal in paniek omdat ik in september een miskraam heb gehad, en toen de borsten afnamen het vruchtje eigenlijk al week niet meer leefde. Ik associeer de borsten natuurlijk met september. </p><p>Kan iemand me misschien zeggen of dit normaal is, of hoe het bij jullie was?</p><p>Lieve groetjes</p>

Bij mijn eerste zwangerschap waren de pijnlijke borsten het eerste en vrij duidelijke teken van de zwangerschap die vrij snel ook weer over was, al rond de 8 weken. Die peuter loopt hier gewoon rond.
Deze zwangerschap heb ik helemaal geen last van mijn borsten gehad in het begin, alleen af en toe eens een (half) dagje. Dus het hoeft zeker niets te zeggen.
Een zwangerschap na een miskraam is heel spannend, je let veel meer op alle tekenen. Succes met het ‘loslaten en ontspannen’, moeilijk heh?

Bij mij nam de pijn aan mijn borsten ook tussen de 8 en 10 weken af. Ik had ook mega snel een cupmaat groter. Het was ook bij mij het eerste signaal dat ik zwanger was.

[quote quote=10421090]Bij mijn eerste zwangerschap waren de pijnlijke borsten het eerste en vrij duidelijke teken van de zwangerschap die vrij snel ook weer over was, al rond de 8 weken. Die peuter loopt hier gewoon rond. Deze zwangerschap heb ik helemaal geen last van mijn borsten gehad in het begin, alleen af en toe eens een (half) dagje. Dus het hoeft zeker niets te zeggen. Een zwangerschap na een miskraam is heel spannend, je let veel meer op alle tekenen. Succes met het ‘loslaten en ontspannen’, moeilijk heh?[/quote]
Dankje voor je berichtje, geeft me toch terug beetje wat zekerheid. Want eerlijk als je opzoekt op Google lijkt het net alsof je deze periode super gevoelige borsten moet hebben. Ga het proberen loslaten, en genieten.
Groetjes Bianca x

[quote quote=10421092]Bij mij nam de pijn aan mijn borsten ook tussen de 8 en 10 weken af. Ik had ook mega snel een cupmaat groter. Het was ook bij mij het eerste signaal dat ik zwanger was.[/quote]
Dankjewel voor de geruststellende woorden had ik even nodig.
Groetjes, Bianca x

Heel normaal hoor, kwalen kunnen ineens weg zijn. En dan komt er weer wat, om ook weer ineens weg te zijn. Geen zorgen maken!

Dankuwel dames voor de geruststelling. Fijn om dit te lezen. Moet het een beetje los leren laten en wat meer leren genieten. Nog een fijne zondag?
Groetjes Bianca 

Terug
Bovenaan