11 weken zwAnger, en zorgen om buikpijn

Hallo

ik ben 11 weken en 4 dagen zwanger sinds paar dagen pijn in mijn onderbuik soort spierpijn achtige menstruatie kramp is dit normaal?? Maak me zorgen ben elke dAg bang voor bloed tips en alles is welkom

<p style="text-align: left;">Dat herinner ik me ook nog. Mijn verloskundige zei dat dit kwam door de groeiende baarmoeder/rekkende banden. Makkelijker gezegd dan gedaan: laat het los.</p>
<p style="text-align: left;">Heb je binnenkort nog een echo gepland staan? Dat geeft vaak wat zekerheid.</p>

Kan van alles zijn in die buurt, bijvoorbeeld baarmoeder die nu voor het eerst gaat oprekken, maar ook je darmen die voor het eerst plaats moeten maken. Geeft zelfde soort kramp.

Als je je zo'n zorgen maakt, bel dan je verloskundige. Die kan heel snel vast stellen of alles goed is door naar het hartje te luisteren.

De kans op een miskraam neemt na 9-10 weken vreselijk af; De kans op ongemakjes niet ;-)

Liefs, Anna

<p style="text-align: left;">Ik kan me dit ook nog goed herinneren. Bij mij kwam het ook door eerder genoemde dingetjes hierboven.</p>

Terug
Bovenaan