11 weken zwanger

<p>Hoihoi!</p><p>ik heb niet echt een dringende vraag maar ik ben vandaag 11 weken zwanger! Als ik niet 5 positieve testen en 2 gezonde echo’s verder was zou ik nooit raden dat ik zwanger ben! Ik heb wel kort even last van mijn borsten gehad en zijn ze groter. en ben iets emotioneler maar als ik het niet zou weten zou ik geen idee hebben. Ook omdat ik nog niets voel natuurlijk.  Elke ochtend sta ik een beetje soort van verward op en moet ik echt even mijzelf er aan herinneren dat ik echt een wonder verwacht! Zijn er meer vrouwen die mijn gevoel een beetje snappen of ben ik hier heel alleen in ?</p>

Herkenbaar. Het wordt steeds “echter”. Zeker als iedereen het straks weet, je buikje begint te groeien, je ziet op de echo’s dat de kleine echt een mensje wordt, je de eerste keer de kleine voelt. Stap voor stap voelde ik me steeds meer zwanger

Ja hoor, ik herken het precies! Ik ben nu 13 weken en een paar dagen maar ik heb nog steeds af en toe. 
Het leek eeuwen te duren voordat ik éindelijk de eerste echo kreeg en nu “ineens” ben ik in week 13. Het vliegt nu echt voorbij... 
volgens “mijn” verloskundige heb ik flinke mazzel gehad dat ik geen kwaaltjes had/heb, dus dat geloof ik dan gelijk. 
Nu merk ik dat mijn broeken strakker gaan zitten en dat mijn buik iets boller lijkt, dus dat maakt het allemaal wat echter! 
Heel veel succes in je zwangerschap en lekker genieten ervan ?

Fijn om te horen dat ik niet alleen ben, zeker als je zo weinig kwaaltjes bent is geloven dat je zwanger bent echt heel lastig! Fijn natuurlijk maar het voelt net alsof er niets aan de hand is

Hoi! Zo herkenbaar! Ik had wel wat (kleine) kwaaltjes  maar dan nog voelde het onwerkelijk! 
En, vandaag ben ik 20 weken en al goede echo’s gehad en haar gevoeld in mijn buik, maar nog steeds heel regelmatig een onwerkelijk gevoel! Zelfs met een buikje! Heb het idee dat dat bij mij pas verdwijnt als ze er straks is..! ;)

Hoi 
Ik ben nu bijna 11 weken, maar ik moet mezelf er soms ook aan herinneren dat ik zwanger ben. Helemaal met het eten van bepaalde dingen. Zo van ow ja dat mag ik niet.?
Hier ook niet echt klachten. 
Succes met je zwangerschap.

Terug
Bovenaan