11 Weken zwanger

hoi meiden, eff een vraagje.
Ik ben vandaag 11 Weken zwanger, en heb ook sinds vandaag onwijze Krampen, vooral als ik loop, maar ook gewoon als ik zit, ik heb geen strakke Broeken aan, en het voeld echt een beetje als ongesteld worden. Wat is dit? maak me best wel zorgen

mamakimmie
 
ha ik zou idd ook even de vk bellen
je weet maar nooit
liever voor niks dan dat er echt iets is!!!
suc6
 
he meis, het is heel normaal dat je kramp krijgt, kweet niet if het de eerste kindje wordt maar het zijn denk ik je banden, je buik gaat groeien en je banden van je buik wordt in verdukking gezet waardoor je banden dat niet leuk vind en dus in tegen strijd gaan en dat kan heel veel pijn doen tot kramp toe.

zolang ej geen bloedverlies hebt is er niet veel aan de hand, de verloskunidge kan je misschien beter gerust stellen .

veel sterkte ermee

liefs
 
Hoihoi
Dankjullie wel voor de reacties, Ik ben toch maar gister Avond naar t ziekenhuis gegaan, Ik had mn gyneacoloog opgebelt, En ik mocht langskomen, Ik had alleen met 6 weken en met 9,5 week, een inwendige Echo gehad, en Dit keer kreeg ik het op Mn Buik, en we Zagen het niet zogoed als bij de inwendigge echo, Maar uiteindelijk zagen we onze kleine spruit weer Bewegen, en t hartje klopte nog, en hij/zij had zn eigen navelstreng vast, en zwaaide even, je zag echt zo'n handje heen en weer gaan echt Lief, dus dat was wel een gerust gevoel, het kan zijn dat die steken en krampen komen, omdat ik vol met verklevingen heb gezeten, ze zijn nu mn urine aan het nakijken. Ik hou jullie op de hoogte! Veel liefs mamakimmie
 
Terug
Bovenaan