11 weken

pfff, vandaag 11 weken, vorig jaar heb ik met 11 week een miskraam gehad, best wel last van, al is het kindje nu veel verder dan de vorige keer. 11 augustus pas weer een echo, maar zou zo graag even willen gluren voor een bevestiging dat alles goed is!

Niet helemaal relaxed in mijn vel!

Liefs Kirsten
 
Hoi Kirsten (naamgenoot, altijd leuk);-)

Ik snap je gevoel en onzekerheid, ik ben nu ook 11 weken en heb 5 weken geleden de eerste echo gehad. Toe het hartje zien kloppen, gelukkig!! Maar nu 5 weken niks gezien en dat maakt me super onzeker. Gelukkig hebben we a.s. donderdag weer een afspraak bij de gyn en weer een echo...hopelijk is alles goed zodat ik weer gerust kan zijn. Heb af en toe buikpijn en dan denk ik meteen dat het mis is...
Als ik jou was zou ik proberen eerder een echo te kunnen krijgen, stress is ook niet goed voor je...

Liefs, Kirsten
 
Hay meid,

Ik snap je helemaal! Het is het aantal weken dat je herinnerd aan die ellende van de vorige keer! Heel logische!
Ik had dat met 7 weken en dat was een verschrikkelijke week. Ik heb een extra echo gehad en alles was nog goed..........

alleen spieken kan je nu gerust stellen.......

BEL!

liefs Jessica
 
he meiden, gebeld, maar zal nog even geduld moeten hebben ivm vakantie tijd, snap ik ook wel, maar toch! Met klachten mag ik altijd bellen, maar ja, die heb ik nou weer niet echt.... toch!

Liefs Kirsten
 
Terug
Bovenaan