11 weken

Ben vandaag voor de termijn echo geweest. Ben nu 10 weken en 6 dagen zwanger en het zag er allemaal goed uit. De baby was heel beweeglijk en wou niet stil liggen voor een goed plaatje. Dus we hebben extra lang kunnen kijken naar wapperende handjes en schoppende voetjes. Op lichte bloedingen in het begin na, verloopt de zwangerschap voor alsnog als een droom. Heb geen lichamelijke klachten (waardoor ik me ook nog steeds niet zwanger voel en het allemaal een beetje onwerkelijk blijft). Over een maand kunnen we ook eindelijk beginnen aan ons nieuwe huis dus we gaan een drukke maar fijne tijd tegemoet.

Mijn vriend is er van overtuigt dat de bewegelijkheid van de baby aangeeft dat het een jongetje wordt. Daar denk ik anders over en zou het erg leuk vinden om een meisje te krijgen. Of het roze of blauwe sokjes worden, horen we over ong. 9 weken. Willen jullie weten wat het geslacht van de baby is?

Gr Sanne

Gefeliciteerd. Leuk begin van het nieuwe jaar dat hij/zij zo beweeglijk is :)
Geniet maar lekker van jullie roze/ blauwe wolk :)

Wij willen ook graag weten wat het geslacht word van de kleine. Geen idee of het morgen al te zien is (ben nog maar 13 weken) en anders mogen we 20 feb. voor de 20 weken echo dan zou het wel te zien moeten zijn.

Gefeliciteerd, die van ons is ook steeds zo aan het stuiteren. Echt een kind van zijn moeder.

Wij willen het graag weten wat het word. Op zowel mijn man zijn werk als op het mijne zijn al weddenschappen gaande over wat het geslacht wordt. Wel grappig: bij mij denkt het merendeel: een meid en bij mijn man zeggen ze allemaal: een jongen. Dus ik ben heel erg benieuwd wie de weddenschappen gaan winnen!

9 feb dan weten we het!!!

Suuuz wat heb jij vroeg je 20-weken echo??

Ik ben nu al ruim 14 weken en heb m met 20 weken precies op 13 feb..

9 feb is vrij vroeg....

Maar t blijft leuk en toch een beetje spannend elke echo weer...20-weken echo helemaal omdat die toch medisch is!

Wij denken dat t een jongen wordt, dus zijn ook erg benieuwd!!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger. 2 februari mogen we voor de 20 weken echo. Ik kan niet wachten om te weten of het een jongen of een meisje is! Iedereen roept dat het een meisje is, maar mijn gevoel zegt jongetje. Rustig afwachten dus.

Ook de collega's van mijn man zijn ervan overtuigd dat het een meisje is. Hij heeft al een hele hoop roze spulletjes gehad, haha. Als grapje natuurlijk.

Terug
Bovenaan