Ben vandaag voor de termijn echo geweest. Ben nu 10 weken en 6 dagen zwanger en het zag er allemaal goed uit. De baby was heel beweeglijk en wou niet stil liggen voor een goed plaatje. Dus we hebben extra lang kunnen kijken naar wapperende handjes en schoppende voetjes. Op lichte bloedingen in het begin na, verloopt de zwangerschap voor alsnog als een droom. Heb geen lichamelijke klachten (waardoor ik me ook nog steeds niet zwanger voel en het allemaal een beetje onwerkelijk blijft). Over een maand kunnen we ook eindelijk beginnen aan ons nieuwe huis dus we gaan een drukke maar fijne tijd tegemoet.
Mijn vriend is er van overtuigt dat de bewegelijkheid van de baby aangeeft dat het een jongetje wordt. Daar denk ik anders over en zou het erg leuk vinden om een meisje te krijgen. Of het roze of blauwe sokjes worden, horen we over ong. 9 weken. Willen jullie weten wat het geslacht van de baby is?
Gr Sanne
Mijn vriend is er van overtuigt dat de bewegelijkheid van de baby aangeeft dat het een jongetje wordt. Daar denk ik anders over en zou het erg leuk vinden om een meisje te krijgen. Of het roze of blauwe sokjes worden, horen we over ong. 9 weken. Willen jullie weten wat het geslacht van de baby is?
Gr Sanne