11 weken

Hello ladies,

Vandaag precies 11 weken zwanger :)
2 weken last gehad van misselijkheid maar nu gelukkig een stuk minder, wel steeds een honger gevoel en als ik dan gegeten heb ben ik weer misselijk... over 2 weken weer spieken bij me ukkie kan niet wachten :)

liefs ziana
 
Wauw elf weken al! Gaat altijd sneller bij een ander haha

Nog 1 week en dan de magische grens voorbij. Jammer van de misselijkheid, heb ik maar zelden last van.
 
Leuk he al dichter bij de mijlpaal! Ik ben er gelukkig voorbij:) We gaan het morgen de vrienden vertellen en dan mag iedereen het weten! Familie weet het allemaal al:) Echt zo ontzettend leuk al die reacties!!

Liefs
 
Eindelijk komt die 12 in zicht he..ben zelf ook 11+1..en 1 mei weer een echo..
Ik heb sinds nog vlagen v misselijkheid maar gelukkig niet meer zo beroerd, wel erg moe..heb zeer wisselende stemmingen..jullie ook?
 
Ik ben dinsdag 11 werken woensdag termijn echo, Jammer van die misselijkheid helemaal als je gegeten hebt. Ik moet er tegen eten om niet misselijk te worden.
 
Fijn wanneer je weet dat alles goed gaat :).
En dat ene weekje vlieg zo voorbij.

Ik zit over een paar minuten in mijn 12de week, en mag maandag voor de 2de echo. Vanaf 7 mei zit ik voor de rest van mijn zwangerschap bij de gynaecoloog, dus krijg vaker een echo :)... alsof ik dat een ramp vind :-D
 
@Ziana heb je al weer een echo gehad? En hoe voel je je? Ik merk dat ik me langzaam weer wat beter ga voelen.. krijg wat meer energie haha. Hoop dat jij je ook wat beter voelt!
 
Terug
Bovenaan